InloggenGebruikersnaamWachtwoord
Log me automatisch in bij elk bezoek    
Registreer
Registreer
Zoeken
Zoeken
Log in om je privé berichten te bekijken
Log in om je privé berichten te bekijken
Digitale TV - Forum index » Settopbox Belgacom
Settopbox Belgacom

Digitale TV - Forum index  Digitale TV - Forum index
Settopbox Belgacom  Settopbox Belgacom
Zoemen en tikken decoder  Zoemen en tikken decoder
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Vertel een vriend of kennis over dit onderwerp
Zoemen en tikken decoder
Auteur Bericht
jo

Bericht Gepost op: Zo 16 Aug. 2009 - 8:57 
   Onderwerp: Zoemen en tikken decoder
Vertel een vriend of kennis over dit onderwerp Reageer met quote

Hallo,

Ik heb net Belgacom TV aangeschaft en heb steeds een zoemend geluid en hoor tikken wanneer ik de HD kanalen bekijk. Is dit normaal ? Ook wanneer de decoder uit staat blijft die nog uren zoemen om nadien stil te vallen... Sad

graag advies

JO
Naar boven Naar onderkant van pagina
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
a148146

Bericht Gepost op: Zo 16 Aug. 2009 - 9:39 
   Onderwerp: Re: Zoemen en tikken decoder

Nee Jo dat is helemaal niet normaal. Ofdat hij aan staat of uit staat dat geluid en gezoem mag hij niet maken.Tenminste ik slaap op nog op geen 10 m. afstand en hoor niets.Volgens mij ligt het probleem bij de decoder zelf.Best is hem gewoon om te ruilen het probleem uit te leggen en zien wat het resultaat is.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
hendrik
Gast

Bericht Gepost op: Do 03 Dec. 2009 - 14:05 

hallo, ik heb net hetzelfde probleem hier bij mij thuis. Het zijn er dan nog 2 ook ! Ik heb een mailbevestiging van Belgacom dat ik ze mag gaan omruilen en ook een code wat er aan scheelt. Binnenkort na de examens, ga ik ze omruilen, want dit kan niet zijn !! Ze draaien nog zeker 1u30 nadat ik ze op standby zet om nadien uit te vallen. Het is zeer vervelend volgens men pa want wanneer 's nachts de update doorkomt dan begint hij opnieuw te zoemen voor een kleintal 2 uurtjes... Mad Dus kortom; ze draaien de hele nacht bijna. Ik heb eigenlijk nog NOOIT een toestel op hetzelfde niveau horen draaien als je het gebruik dan in standy ! Vergelijk nu eens met een laptop, als je deze op standby zet schakelt hij zich helemaal uit ZONDER te draaien. Wanneer men dan weer wilt opstarten begint hij terug te draaien. DAT IS PAS EEN STANDBY !
Groeten.
ErikAlbert

Bericht Gepost op: Do 03 Dec. 2009 - 18:38 

Recente elektronische apparatuur zoemt en tikt niet. Amen en uit.
Ik heb in totaal 5 HDDs (computer en TV) en ik hoor die nooit, ik zie alleen lampjes branden, zonder die lampjes zou ik niet eens weten of ze werken of niet.

Het feit, dat je mag inruilen van Belgacom, bewijst al genoeg dat Belgacom het ook niet normaal vindt anders had Belgacom gezegd, dat dit normaal was en was er geen sprake van inruiling.
Er zullen genoeg Belgacom-decoders zijn zonder geluid, maar die komen hier niet klagen natuurlijk. Logisch blijven denken zonder emoties.
Dus zeker inruilen op het moment dat je tijd hebt en ook al diegenen, die met hetzelfde probleem zitten. Je moet Belgacom laten voelen, dat je het meent en dat het een serieus probleem is.
Nooit medelijden hebben met een provider, want die zal ook geen medelijden hebben als je de rekeningen niet meer betaalt en al die vriendelijkheid van de helpdesk is SHOW, met dezelfde vriendelijkheid zullen ze je decoder afsluiten als je niet betaalt en je mededelen dat je zoveel % verwijlsintresten moet betalen op achterstallige betalingen. Het enige wat ze nog niet doen is je vriendelijk afknallen.
Hakske

Bericht Gepost op: Ma 14 Dec. 2009 - 13:49 

Hier is precies een spambot binnengeslopen? Smile

Ik weet toevallig dat er een mega reeks is geweest met decoders die blijkbaar meer lawaai maakten als anderen, ik weet niet als die nog rond
gaan maar wat ik wel weet is dat de recente toestellen dit probleem niet meer hebben.
« Vorig onderwerp - Volgend onderwerp »
Weergave berichten vanaf:     Sorteer berichten:  
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Vertel een vriend of kennis over dit onderwerp
Digitale TV - Forum index  Digitale TV - Forum index
Settopbox Belgacom  Settopbox Belgacom
Zoemen en tikken decoder  Zoemen en tikken decoder
Klik hier voor de andere onderwerpen over Settopbox Belgacom
Pagina 1 van 1
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Ga naar: