InloggenGebruikersnaamWachtwoord
Log me automatisch in bij elk bezoek    
Registreer
Registreer
Zoeken
Zoeken
Log in om je privé berichten te bekijken
Log in om je privé berichten te bekijken
Digitale TV - Forum index » Settopbox Belgacom
Settopbox Belgacom

Digitale TV - Forum index  Digitale TV - Forum index
Settopbox Belgacom  Settopbox Belgacom
PLC voor TV en PC  PLC voor TV en PC
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Vertel een vriend of kennis over dit onderwerp
PLC voor TV en PC
Auteur Bericht
Edge
Gast

Bericht Gepost op: Zo 15 Aug. 2010 - 16:24 
   Onderwerp: PLC voor TV en PC
Vertel een vriend of kennis over dit onderwerp Reageer met quote

Hello iedereen,

Wij zijn onlangs verhuisd en hebben alles netjes overgezet.
We hebben overal in huis seriële poorten in de muur zodat de term 'Wireless' niet te veel in de mond moet genomen worden.
Het probleem is, die seriële poorten in het huis staan niet aangesloten op de B-box2 aangezien het niet mogelijk blijkt te zijn (en we hebben geen zin om kabels te gaan trekken en gaten te boren).

Daarmee is de vraag, Is het mogelijk om een PLC systeem voor TV te gebruiken en een daarbij komend PLC systeem voor mijn tweede desktop computer.

(Ik heb een USB stickje van 'Netgear' meegekregen die maar tot 56Mbps gaat, die dan nog eens geen fatsoenlijk signaal oppikt)

Dus nog eens kortom, zijntwee PLC systemen op één modem mogelijk voor PC en TV. Zo ja, geweldig. Zo nee, wat is dan de beste oplossing?

Thnx
Naar boven Naar onderkant van pagina
flyingrhyno

Bericht Gepost op: Ma 30 Aug. 2010 - 10:30 
   Onderwerp: Re: PLC voor TV en PC
Vertel een vriend of kennis over dit onderwerp Reageer met quote

Edge schreef:
Hello iedereen,

Wij zijn onlangs verhuisd en hebben alles netjes overgezet.
We hebben overal in huis seriële poorten in de muur zodat de term 'Wireless' niet te veel in de mond moet genomen worden.
Het probleem is, die seriële poorten in het huis staan niet aangesloten op de B-box2 aangezien het niet mogelijk blijkt te zijn (en we hebben geen zin om kabels te gaan trekken en gaten te boren).

Daarmee is de vraag, Is het mogelijk om een PLC systeem voor TV te gebruiken en een daarbij komend PLC systeem voor mijn tweede desktop computer.

(Ik heb een USB stickje van 'Netgear' meegekregen die maar tot 56Mbps gaat, die dan nog eens geen fatsoenlijk signaal oppikt)

Dus nog eens kortom, zijntwee PLC systemen op één modem mogelijk voor PC en TV. Zo ja, geweldig. Zo nee, wat is dan de beste oplossing?

Thnx

Is het lmogelijk via een PLC systemeem: Ja.
Maar dat Netgear stikje van máár 56Mbps is toch goed genoeg? Bij Skynet met VDSL2 krijg je toch máár 20Mbps Wink
Naar boven Naar onderkant van pagina
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
« Vorig onderwerp - Volgend onderwerp »
Weergave berichten vanaf:     Sorteer berichten:  
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Vertel een vriend of kennis over dit onderwerp
Digitale TV - Forum index  Digitale TV - Forum index
Settopbox Belgacom  Settopbox Belgacom
PLC voor TV en PC  PLC voor TV en PC
Klik hier voor de andere onderwerpen over Settopbox Belgacom
Pagina 1 van 1
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Ga naar: