InloggenGebruikersnaamWachtwoord
Log me automatisch in bij elk bezoek    
Registreer
Registreer
Zoeken
Zoeken
Log in om je privé berichten te bekijken
Log in om je privé berichten te bekijken
Digitale TV - Forum index » Algemeen
Algemeen

Digitale TV - Forum index  Digitale TV - Forum index
Algemeen  Algemeen
TV laten starten op gewenste zender (Philips DSR 8121)  TV laten starten op gewenste zender (Philips DSR 8121)
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Vertel een vriend of kennis over dit onderwerp
TV laten starten op gewenste zender (Philips DSR 8121)
Auteur Bericht
Debutante
Gast

Bericht Gepost op: Vr 04 Mei. 2012 - 19:00 
   Onderwerp: TV laten starten op gewenste zender (Philips DSR 8121)
Vertel een vriend of kennis over dit onderwerp Reageer met quote

Mijn excuses indien deze vraag niet op de juiste plaats staat en natuurlijk heeft de moderator mijn begrip indien hij/zij mijn vraag op de juiste plaats zet. Ik ben nieuw in de wereld van de satelliet-TV (de decoder is een Philips DSR 8121).

Enkele weken geleden is het begonnen dat wanneer ik de TV opzet, deze niet op de zender start waar het op stond afgestemd toen ik de TV de vorige avond had uitgezet (in casu "één"), maar op een andere zender (in casu Nat. Graph Wild), waar ik nauwelijks naar kijk, tenzij ik langs de programma's zap. Wat moet ik doen opdat morgen mijn TV start op de zender die ik koos alvorens de TV uit te zetten?

Forumlid Xopotl heeft vandaag bij mij het een en het ander geprobeerd, doch helaas zonder succes.

PS: vraagje aan de ontwerper(s) van dit forum: is het mogelijk om het hele forum af te zoeken naar een onderwerp? Zo is het voor de nieuwkomer wellicht iets gemakkelijker om meteen het juiste rubriek te kiezen voor een vraag of inlichting.

Alvast dank bij voorbaat!
Naar boven Naar onderkant van pagina
Debutante
Gast

Bericht Gepost op: Za 05 Mei. 2012 - 21:10 
   Onderwerp: Probleem vanzelf opgelost...
Vertel een vriend of kennis over dit onderwerp Reageer met quote

Raar maar waar, toen ik een uurtje geleden de TV inschakelde, stond hij meteen op "één" geprogrammeerd, zoals ik het graag had. Ik deed nochtans niets anders dan anders, misschien heeft forumlid Xopotl gisteren toch (onbewust, al zoekend) de oplossing gevonden?
Naar boven Naar onderkant van pagina
« Vorig onderwerp - Volgend onderwerp »
Weergave berichten vanaf:     Sorteer berichten:  
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Vertel een vriend of kennis over dit onderwerp
Digitale TV - Forum index  Digitale TV - Forum index
Algemeen  Algemeen
TV laten starten op gewenste zender (Philips DSR 8121)  TV laten starten op gewenste zender (Philips DSR 8121)
Klik hier voor de andere onderwerpen over Algemeen
Pagina 1 van 1
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Ga naar: