InloggenGebruikersnaamWachtwoord
Log me automatisch in bij elk bezoek    
Registreer
Registreer
Zoeken
Zoeken
Log in om je privé berichten te bekijken
Log in om je privé berichten te bekijken
Digitale TV - Forum index » TV Vlaanderen
TV Vlaanderen

Zenderaanbod
 Zenderaanbod 

Wat is nodig?
 Wat is nodig? 

Wat kost het?
 Wat kost het? 

Installatie
 Installatie 

Digitale TV - Forum index  Digitale TV - Forum index
TV Vlaanderen  TV Vlaanderen
Grote schotel gebruiken, HD zenders ontvangen  Grote schotel gebruiken, HD zenders ontvangen
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Ga naar pagina Vorige  1, 2 Vertel een vriend of kennis over dit onderwerp
Grote schotel gebruiken, HD zenders ontvangen
Auteur Bericht
louwe46

Bericht Gepost op: Zo 03 Mrt. 2013 - 7:37 
   Onderwerp: Re: Grote schotel gebruiken, HD zenders ontvangen
Vertel een vriend of kennis over dit onderwerp Reageer met quote

Janneke dust.

Inderdaad , dit is een schotel met een motor , er staat in het huis een apparaat om dit te regelen , ik ben nu in belgie maar na 20 maart ben ik terug in spanje , zal dan de gegevens doorsturen.

even vermelden dat ik wel niet veel noties heb in verband met die schotels en de regelingen , maar we zullen zien.

fijn weekend enn tot later
mvg
Louwe46
Naar boven Naar onderkant van pagina
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
janneke dust

Bericht Gepost op: Zo 03 Mrt. 2013 - 9:44 
   Onderwerp: Re: Grote schotel gebruiken, HD zenders ontvangen
Vertel een vriend of kennis over dit onderwerp Reageer met quote

Van het afstellen van een schotel met motor weet ik niets. Daar de schotel al geïnstalleerd is en gebruikt geweest is zouden de basisinstellingen reeds gebeurd moeten zijn.
Je zal dan moeten kijken welke motor gebruikt is voor uw installatie en dan kan je met google zoeken naar satelliet motor afstellen en zien of je iets bruikbaars vindt.
Dan zal je uw satontvanger ( Voor iedere te ontvangen satelliet) ook moeten instellen voor een motor.
Als je de kanaallijst van TV VLaanderen HD gebruikt dan staan daarin zenders op 4 satellieten:
Hotbird 13° E
Astra 1 19,2° E
Astra 3 23,5 E
Astra 2 28.2 E

Als dit alles is werkt dan moet je er wel rekening mee houden dat het zappen naar een zender op een andere satelliet een tijdje duurt omdat de schotel moet draaien.
Naar boven Naar onderkant van pagina
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
« Vorig onderwerp - Volgend onderwerp »
Weergave berichten vanaf:     Sorteer berichten:  
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Ga naar pagina Vorige  1, 2 Vertel een vriend of kennis over dit onderwerp
Digitale TV - Forum index  Digitale TV - Forum index
TV Vlaanderen  TV Vlaanderen
Grote schotel gebruiken, HD zenders ontvangen  Grote schotel gebruiken, HD zenders ontvangen
Klik hier voor de andere onderwerpen over TV Vlaanderen
Pagina 2 van 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Ga naar: