InloggenGebruikersnaamWachtwoord
Log me automatisch in bij elk bezoek    
Registreer
Registreer
Zoeken
Zoeken
Log in om je privé berichten te bekijken
Log in om je privé berichten te bekijken
Digitale TV - Forum index » Cabletuner Telenet
Cabletuner Telenet

Digitale TV - Forum index  Digitale TV - Forum index
Cabletuner Telenet  Cabletuner Telenet
Nat Geo via Cabletuner?  Nat Geo via Cabletuner?
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Vertel een vriend of kennis over dit onderwerp
Nat Geo via Cabletuner?
Auteur Bericht
yvesvdd

Bericht Gepost op: Wo 10 Mei. 2006 - 16:18 
   Onderwerp: Nat Geo via Cabletuner?
Vertel een vriend of kennis over dit onderwerp Reageer met quote

Om van alle miserie van CN/Nat Geo af te zijn, waarom zetten ze Nat Geo niet op het aanbod van de cabletuner? want het is toch ook een 'verdwenen' zender? we hadden 'm vroeger toch ook 24/7?

Wat denken jullie hierover?
Naar boven Naar onderkant van pagina
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Amazor

Bericht Gepost op: Do 11 Mei. 2006 - 19:46 
   Onderwerp: Re: Nat Geo via Cabletuner?

Klopt, wel opgemerkt dat Actua TV (vroeger ook analoog) er is bijgekomen en het Infokanaal kan je nu en dan bekijken (verandert vaak).
Vorige week (donderdag) was het leuk op de CableTuner en Digidozen. MotorsTV, A1, Fashion, E!, Boomerang, de MTV/VH1-zenders, Eurosport 1 en 2, France 2, Playboy, Adult en alles van Music Choice waren ongecodeerd te bekijken. Bijna alles op 338 en 378 MHz...

Zo werd weer eens bewezen hoe simpel en snel een cabletuner werkt in vergelijking met een digibox. In 2 seconden kon men de taal veranderen voor Eurosport, terwijl dit bij een digibox een halve minuut duurt Rolling Eyes . Ook EPG werkt onmiddellijk en is zelfs gedetailleerder voor Music Choice (Artiest, titel, album, platenmaatschappij, jaar op scherm en bij digibox alleen maar de artiest...).
Moest die verplichting van interactiviteit, en koppeling van kaart aan box wegvallen (zal wel niet gebeuren) zou ik direct klant worden en zelfs nog betaalpakketten nemen, maar voorlopig heb ik er geen nood aan.
pdrke

Bericht Gepost op: Do 11 Mei. 2006 - 21:43 

De interactiviteit wil ik ook niet, ik wil niet nog een modem erbij en wil ook geen extra kabels leggen. De optie om via het elektriciteitsnet te gaan vind ik te duur. Ik zou inderdaad ook direct digitaal gaan en eventueel ook een betaal pakket nemen moest dit kunnen met de cabletuner. Laat IEDEREEN een goedkope cable tuner nemen met alle kanalen digitaal en ze hebben veel bandbreedte erbij Very Happy . Mensen die interactiviteit wensen kunnen nog altijd de digibox of digicorder nemen.
yvesvdd

Bericht Gepost op: Vr 12 Mei. 2006 - 15:45 

inderdaad, maar zeker voor Nat Geo zou dit een goede oplossing zijn. dan kun je nog steeds de sharing cn/natgeo laten voor mensen die niet wensen de CT aan te kopen, maar ik denk dat de echte Nat Geo freaks dan wel een CT'tje zullen kopen Wink

btw, waarom één, ketnet/canvas en vtm niet via de CT? Crying or Very sad daar zit k dus al lang op te w8en.............
yvesvdd

Bericht Gepost op: Vr 12 Mei. 2006 - 15:53 

Amazor schreef:
Klopt, wel opgemerkt dat Actua TV (vroeger ook analoog) er is bijgekomen en het Infokanaal kan je nu en dan bekijken (verandert vaak).
Vorige week (donderdag) was het leuk op de CableTuner en Digidozen. MotorsTV, A1, Fashion, E!, Boomerang, de MTV/VH1-zenders, Eurosport 1 en 2, France 2, Playboy, Adult en alles van Music Choice waren ongecodeerd te bekijken. Bijna alles op 338 en 378 MHz...

Zo werd weer eens bewezen hoe simpel en snel een cabletuner werkt in vergelijking met een digibox. In 2 seconden kon men de taal veranderen voor Eurosport, terwijl dit bij een digibox een halve minuut duurt Rolling Eyes . Ook EPG werkt onmiddellijk en is zelfs gedetailleerder voor Music Choice (Artiest, titel, album, platenmaatschappij, jaar op scherm en bij digibox alleen maar de artiest...).
Moest die verplichting van interactiviteit, en koppeling van kaart aan box wegvallen (zal wel niet gebeuren) zou ik direct klant worden en zelfs nog betaalpakketten nemen, maar voorlopig heb ik er geen nood aan.

ja idd, dat was lachen Laughing
heb ook eens Prime Movies gehad Surprised was een paar uur later weer weg......

Wát? Surprised duurt het een halve minuut om van taalkeuze te veranderen? Surprised waarom nemen ze dan niet de decoder van Samsung ipv die van ADB Global.....ben er zeer tevreden van
master-magic

Bericht Gepost op: Za 13 Mei. 2006 - 1:07 

op digibox waren van deze besproken zenders ook gratis.
heb geen themepack meer en kon deze ook allemaal gratis bekijken,
ik dacht al dat mijn anulering niet helemaal gelukt was.
of had dit juist iets te maken samen dat ze ze even open gezet hebben voor iedereen omdat ik ze net allemaal had opgezegd Laughing Razz
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Amazor

Bericht Gepost op: Za 13 Mei. 2006 - 12:01 

Dat was idd de oorzaak hé, gewoon DVB-C zonder codering, als je ze al kan zien via de Cabletuner, zal dat dan ook te zien zijn met een digibox.
Bij een digibox brandt het rode lampje dan niet bij een betaalzender en als je de smartcard uitneemt, blijf je de zender zien met lampje, net als de 8 verdwenen analoge zenders.
Is de eerste keer niet dat zoiets gebeurt, maar het is altijd leuk dat even stil te houden. Smile
Larry
Gast

Bericht Gepost op: Do 06 Jul. 2006 - 15:39 

Als ze in de toekomst nog meer analoge zenders gaan wegnemen dan gaat de Cable Tuner stijgen in belangstelling!

En tis te hopen ook ni in prijs!

Dus best hem nog niet wegdoen!
« Vorig onderwerp - Volgend onderwerp »
Weergave berichten vanaf:     Sorteer berichten:  
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Vertel een vriend of kennis over dit onderwerp
Digitale TV - Forum index  Digitale TV - Forum index
Cabletuner Telenet  Cabletuner Telenet
Nat Geo via Cabletuner?  Nat Geo via Cabletuner?
Klik hier voor de andere onderwerpen over Cabletuner Telenet
Pagina 1 van 1
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Ga naar: