Naar welke digitale tv aanbieder gaat uw voorkeur op dit ogenblik? |
Belgacom TV |
|
14% |
[ 26 ] |
Telenet Digital TV |
|
51% |
[ 92 ] |
IN.DI |
|
9% |
[ 17 ] |
TV Vlaanderen |
|
16% |
[ 30 ] |
Ik heb (nog) geen voorkeur |
|
7% |
[ 14 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 179 |
|
Auteur |
Bericht |
schumike
|
Gepost op: Do 01 Feb. 2007 - 10:55 Onderwerp: Re: Naar welke digitale tv aanbieder gaat uw voorkeur? |
|
|
Telenet ruled,zij zenden tenminste uit wat de meeste mensen net willen hebben en ze zenden zoveel mogelijk uit voor de vlaamse kijkers en terecht.Niet zoals bij BGTV waar vooral franstaligen er goed mee zijn.
TVV heb je veel zenders waarvan de overgrote meerderheid niet nederlands ondertiteld zijn.
TN is ondertussen al veel verbeterd en ik heb nauwelijks nog een probleem.De snelheid is ook opmerkelijk verbeterd en het aanbod word uitgebreid op 2 februari.
Master-magic;voor wat zou je meer moeten betalen?Je betaaldje kabel zoals altijd?Voor de rest ligt alles aan je eigen en hetgeen ze bij TN uitzenden hebben ze niet bij TVV(Wat die film en denk ik ook sportpakketten betreft).
Alsof TVV zo goedkoop is lol,ik ben het al nagegaan zenne.
En ik kan mijn digicorder ook overal mee naartoe nemen. |
|
 |
|
Bowdigi
Geregistreerd op: 19-12-2005 Berichten: 1045 Woonplaats: Rand van de beschaving
|
Gepost op: Do 01 Feb. 2007 - 20:36 Onderwerp: Re: Naar welke digitale tv aanbieder gaat uw voorkeur? |
|
|
schumike schreef: |
En ik kan mijn digicorder ook overal mee naartoe nemen. |
Ook naar het buitenland (of een ander kabelgebied, INDI bv) en je favoriete VLAAMSE ZENDERS bekijken ??? |
|
 |
|
master-magic
|
Gepost op: Do 01 Feb. 2007 - 20:38 Onderwerp: Re: Naar welke digitale tv aanbieder gaat uw voorkeur? |
|
|
normaal enkel in telenet gebied,
maar dat vergeet men erbij te zeggen
ken iemand die verhuisd is van zottgem (telenet gebied) naar limburg (indi gebied) en die kan z'n digibox daar niet gebruiken,
ze hebben het geprobeerd,
dus dat is niet overal hé  |
|
 |
|
Bowdigi
Geregistreerd op: 19-12-2005 Berichten: 1045 Woonplaats: Rand van de beschaving
|
Gepost op: Do 01 Feb. 2007 - 23:59 Onderwerp: Re: Naar welke digitale tv aanbieder gaat uw voorkeur? |
|
|
Klein nadeel he tov satelliet he.  |
|
 |
|
master-magic
|
Gepost op: Vr 02 Feb. 2007 - 22:14 Onderwerp: Re: Naar welke digitale tv aanbieder gaat uw voorkeur? |
|
|
en dan zie je dat ze geen poot meer hebben om op te staan wxat ze verkondigde.
of men gaat dan z'n woorden verdraaien zodat ze toch weer verder kunnen discusieren.
wat zijn ze ooh zo blij met telenet. lol.
ieder z'n meug en hebben hé,
maar als je iets zegt moet je weten waar je over spreekt.  |
|
 |
|
Frankje
|
Gepost op: Za 08 Nov. 2008 - 11:34 Onderwerp: Re: Naar welke digitale tv aanbieder gaat uw voorkeur? |
|
|
Wolfhond schreef: |
Naar welke digitale tv aanbieder gaat uw voorkeur op dit ogenblik?
Ingezonden door Wolfhond
Stemmen kan vanaf nu
Wist u ...
- dat u na registratie als u wenst een e-mail ontvangt als iemand reageert op een onderwerp waar u in gepost hebt?
- dat u na registratie zich kan abonneren op onderwerpen die u interesseren?
- dat u na registratie berichten kan sturen en ontvangen via de iDTV website, zo beschikt u dus over u eigen Inbox en Outbox?
- dat het bewerken van uw eigen berichten mogelijk is na registratie?
Klik hier voor uw gratis registratie |
|
|
 |
|
ErikAlbert
|
Gepost op: Zo 28 Dec. 2008 - 12:29 Onderwerp: Re: Naar welke digitale tv aanbieder gaat uw voorkeur? |
|
|
Mijn voorkeur ging naar Telenet, maar ik werd gedwongen om mij aan te sluiten bij INDI omdat mijn postnummer 2140 het onmogelijk maakte om mij bij Telenet aan te sluiten.
Dit verhaal is gebaseerd op waargebeurde feiten. |
|
 |
|
« Vorig onderwerp - Volgend onderwerp » |
|