InloggenGebruikersnaamWachtwoord
Log me automatisch in bij elk bezoek    
Registreer
Registreer
Zoeken
Zoeken
Log in om je privé berichten te bekijken
Log in om je privé berichten te bekijken
Digitale TV - Forum index » Prime - Canal+
Prime - Canal+

Bestel voordelig online
 Bestel voordelig online 

Digitale TV - Forum index  Digitale TV - Forum index
Prime - Canal+  Prime - Canal+
Logo Prime  Logo Prime
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Vertel een vriend of kennis over dit onderwerp
Logo Prime
Auteur Bericht
master-magic

Bericht Gepost op: Wo 03 Jun. 2009 - 22:44 
   Onderwerp: Re: Logo Prime
Vertel een vriend of kennis over dit onderwerp Reageer met quote

ja,wat doe je eraan hé.
Naar boven Naar onderkant van pagina
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
ErikAlbert

Bericht Gepost op: Do 04 Jun. 2009 - 6:34 

Die Prime Logo's zijn koeien van letters op ieder beeld van de film en dat irriteert mij constant. Soms bedekt die logo een deel van de film, dat ik juist wou zien en dat maakt me echt kwaad.
Zo kan ik niet meer genieten van een film.

Dat is één van de redenen, waarom ik Prime ga buitengooien in de tweede helft van dit jaar.
Ik bekijk alleen nog maar films op TV om te weten of de film me bevalt of niet. Ik neem deze meestal nog op, maar niet meer om op DVD te branden.

Ik koop/huur nu films en dan moet ik niet meer staren op die Prime Logo's en logo's van andere TV-kanalen om nog niet te spreken van reclames om de haverklap en andere gadgets. Ik heb er meer dan genoeg van.
Op TV vertoont men niks anders dan BESCHADIGDE films en iedere zender logo is een vorm van beschadiging en die veel te VETTE Prime logo zeker.

Er zijn nog andere redenen waarom ik Prime ga buitengooien, maar die heb ik al genoeg herhaald in dit forum.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Bowdigi

Bericht Gepost op: Zo 14 Jun. 2009 - 21:32 

Logo's zullen er deels ook wel zijn om de verspreiding van opgenomen programma's te verminderen omdat velen dit storend vinden op een blijvende (zeker als deze betalend is) opname door derden.
ErikAlbert

Bericht Gepost op: Ma 15 Jun. 2009 - 3:44 

Voor het opnemen van programma's betaalt het volk
- auteursrechten op ieder programma, dat uitgezonden wordt (auteursrechten bij de kabeldistributie)
- auteursrechten op iedere lege DVD/BR om opgenomen programma's op te stockeren (Auvibel)
Voordat een film uitkomt op DVD/BR of uitgezonden wordt op TV, hebben die makers van films al genoeg verdiend aan inkomsten van bioscopen over de hele wereld. Anders zouden ze geen films blijven maken.

Dus ze kunnen best die films uitzenden zonder een vette logo, die bovendien een deel van de film bedekt.
Aan die logo verdienen ze niks, wel aan de kabeldistributie, auteursrechten, betaalzenders, verhuur van decoders, smartcards, aktivatiekosten, enz.

En wat krijgt de betalende kijker in ruil na al zijn investeringen in hardware : één nieuwe (gewenste of ongewenste) film per dag, die dan nog beschadigid is met een logo, zowel bij het kijken als bij het opnemen. Wat een prachtige deal. Pffft.

Hoeveel gaat een illegale verdeler van opgenomen programma's verdienen, als DVDs verkocht worden aan minder dan €5.00 en verhuurd worden aan €2.22. Zoveel winst zal die ook niet maken.
master-magic

Bericht Gepost op: Ma 15 Jun. 2009 - 15:13 

ik zie op de sky movies zenders geen logo's staan bij films,
dus is dit weer enkel bij prime en film1 dat ze zo dingen toepassen,
bij film1 is het logo ook iets kleiner dan bij prime.
en soms valt dat logo in de zwarte balken als er een film is met onder en boven balken.
al valt dat niet zoveel meer voor.
ErikAlbert

Bericht Gepost op: Ma 15 Jun. 2009 - 16:00 

master-magic schreef:
ik zie op de sky movies zenders geen logo's staan bij films,

Zo zou dat moeten zijn op IEDER film-kanaal, want daarvoor moet je extra betalen en dan verwacht je toch minstens een onbeschadigde film, waarvan je ten volle kan genieten zonder enige storend element.
Wat ze tussen twee films doen, kan mij niet schelen, maar van de film zelf moeten ze afblijven.
master-magic

Bericht Gepost op: Ma 15 Jun. 2009 - 16:23 

klopt,die reclame die ze ertussen kunnen steken kan je dan wel uitknippen.
is toch maar 1 keer tussen een film dacht ik of bij die filmzenders zelf voor en na de film zoals het moet zijn.
HD films is zeer leuk ook zo,heb er vannacht nog 3 opgenomen.
wel enig nadeel,wie geen engels begrijpt of niet zo goed heeft niks aan die films.
of ik moet al zelf ondertiteling onder zetten.
maar daar kruipt zoveel tijd in dat ik liever de film huur op dvd of BR.
ErikAlbert

Bericht Gepost op: Ma 15 Jun. 2009 - 16:50 

Prime mag van mij ALLES doen tussen 2 films : aankondigingen, reclame om meer inkomsten te krijgen, enz., maar ze moeten hun films uitzenden zonder reclame tussenin en zonder logo, net zoals films op DVD/BR.

Engelstalige films zonder NL ondertiteling is wel een probleem voor mij.
Ik heb geen probleem met geschreven Engels, maar met gesproken Engels ontsnapt mij soms iets en dan komt die NL ondertiteling van pas.
Als ik de film begrepen heb, kan ik nog altijd die ondertiteling UIT zetten.

Aan NL ondertitels later toevoegen, ga ik ook niet beginnen. Daar kruipt te veel tijd in : eerst die ondertiteling vinden, hetgeen geen garantie is, dan samenvoegen en synchroniseren, dat is iets voor hobbyisten.

Ik wil gewoon van een film genieten en dat is wat de man van de straat ook wil na een zware werkdag.

Dat is ook één van de redenen, waarom ik Prime ga buitengooien.
Prime moet maar leren films ongeschonden uit te zenden, zodat ze geschikt zijn voor rustig kijken en opnemen.
Ik ben er trouwens zeker van dat veel abonnees dit zouden apprecieren.
Dus die vette logo gaat Telenet €239.40 per jaar kosten, een dure logo. Smile
Bowdigi

Bericht Gepost op: Ma 15 Jun. 2009 - 21:26 

ErikAlbert schreef:

Hoeveel gaat een illegale verdeler van opgenomen programma's verdienen, als DVDs verkocht worden aan minder dan €5.00 en verhuurd worden aan €2.22. Zoveel winst zal die ook niet maken.

Ken anders genoeg gekken die nog copies (soms van bedenkelijke kwaliteit) kopen voor rond de 5 euro. En ja je betaalt rechten voor het bekijken van de films en voor het opnemen van de film voor "eigen gebruik" (en dan moet je eigenlijk het origineel in bezit hebben, zgn back-up van je eigen data), NIET voor een handeltje in opgenomen dvd's zoals sommigen doen, zie regelmatig lui die desondanks de logo's toch deze illegale copies aan de man brengen en weten te verkopen. Persoonlijk vind ik ondertiteling VEEL storender, zet die zelf NIET aan indien de vrouw niet meekijkt naar dvd of blu-ray, zou het eigenlijk meer op prijs stellen indien ik deze ook zou kunnen uitschakelen op mijn telenet-digidozen, net zoals op sommige zenders via satelliet. Zie ook liever zonder logo's maar beschouw PRIME bv als een selectieprocedure voor de aankoop van films waar ik over twijfel, iets dat me al redelijk wat miskopen bespaarde waardoor ik mijn abo gemakkellijk terugverdien
ErikAlbert

Bericht Gepost op: Do 18 Jun. 2009 - 11:07 

Bowdigi,
Zender-logo en ondertiteling zijn 2 verschillende zaken.

De zender-logo op films is totaal overbodig en stoort iedereen, dus weg ermee.
Providers zullen niet meer of minder verdienen als die zender-logo weg is en kijkers zullen héél blij zijn vooral die films opnemen.

De ondertiteling is een zuivere persoonlijke kwestie, waarbij zowel de aanwezigheid als afwezigheid van ondertitels een storend element kan zijn.
Ondanks het feit dat we in een digitaal tijdperk zitten, kunnen we de ondertiteling niet kiezen of UIT zetten bij TV-zenders via kabel omdat digitale TV nog in zijn kinderschoenen staat, zeker in België.
Bij Digitale TV in België krijg je vanalles, wat je niet nodig hebt en wat je nodig hebt, krijg je niet.
« Vorig onderwerp - Volgend onderwerp »
Weergave berichten vanaf:     Sorteer berichten:  
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Vertel een vriend of kennis over dit onderwerp
Digitale TV - Forum index  Digitale TV - Forum index
Prime - Canal+  Prime - Canal+
Logo Prime  Logo Prime
Klik hier voor de andere onderwerpen over Prime - Canal+
Pagina 1 van 1
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Ga naar: