InloggenGebruikersnaamWachtwoord
Log me automatisch in bij elk bezoek    
Registreer
Registreer
Zoeken
Zoeken
Log in om je privé berichten te bekijken
Log in om je privé berichten te bekijken
Digitale TV - Forum index » Prime - Canal+
Prime - Canal+

Bestel voordelig online
 Bestel voordelig online 

Digitale TV - Forum index  Digitale TV - Forum index
Prime - Canal+  Prime - Canal+
Eénjarig Prime-abonnement  Eénjarig Prime-abonnement
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende Vertel een vriend of kennis over dit onderwerp
Eénjarig Prime-abonnement
Auteur Bericht
master-magic

Bericht Gepost op: Di 01 Sep. 2009 - 22:32 
   Onderwerp: Re: Eénjarig Prime-abonnement
Vertel een vriend of kennis over dit onderwerp Reageer met quote

mensen die op pensioen zijn die hebben deze optie hé om tijd te spenderen aan films kijken,en het is hun goed recht ook.
als die persoon graag films kijkt en dit op die manier kan en wilt doen,dan zeg ik chapeau tegen hem,
ik heb het ook 2 maand geprobeerd,
maar ik heb geen tijd meer om dvd post te gebruiken en te kijken.
ik ga het opzeggen wegens geen tijd meer.
Naar boven Naar onderkant van pagina
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
ErikAlbert

Bericht Gepost op: Wo 02 Sep. 2009 - 0:56 

Beste rob,

Ik zit mijn systeem niet te verkopen aan iemand anders, ik beantwoordt gewoon een vraag, die gesteld werd door "3art" en daarvoor moest ik in detail uitleggen hoe ik DVDs huur aan minder dan €2,00 omdat het een combinatie is van verschillende faktoren.
Ik heb ook niet alles verteld, alleen dat wat betrekking had tot de vraag en hoe het wiskundig in elkaar stak om te bewijzen dat ik niet zat te stoefen of te liegen.

Natuurlijk heb ik een spreadsheet nodig om te vermijden dat ik films dubbel huur voor mezelf en bij de twee verhuurbedrijven. Zoveel film- en serie-titels kan ik niet onthouden uit het hoofd, ik heb geen fotografisch geheugen. En met dezelfde spreadsheet hou ik de eenheidsprijs per DVD in 't oog.

Ik weet ook dat iedereen dat niet kan, ik kan zoveel dingen niet, die andere mensen wel kunnen.
We gaan toch geen eindeloze en zinloze discussie beginnen over hobby's en bezigheden en hoeveel tijd we er aan besteden ?
Iedereen zijn ding, amen en uit. Smile

Laatst aangepast door ErikAlbert op Wo 02 Sep. 2009 - 1:06, in totaal 1 keer bewerkt
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
master-magic

Bericht Gepost op: Wo 02 Sep. 2009 - 1:04 

ik volg uw standpunt ErikAlbert.
ieder zijn ding hé.
ErikAlbert

Bericht Gepost op: Wo 02 Sep. 2009 - 1:12 

master-magic schreef:
ik volg uw standpunt ErikAlbert.
ieder zijn ding hé.

Dat had ik al begrepen uit je vorige post. Inderdaad iedereen ZIJN ding.
Bij mij gaat het om verstrekken van informatie en iedereen moet maar voor zichzelf uitmaken wat hij ermee doet. Het zou een saaie wereld zijn als iedereen hetzelfde zou denken en doen.
master-magic

Bericht Gepost op: Wo 02 Sep. 2009 - 1:40 

klopt,je idee is een zeer leuke optie,
maar wie de tijd niet heeft kan z'n weg zoeken naar andere wegen.
maar toch ga ik in de winter de opties testen die ik besproken heb met jou over blu ray.
dat is een medium die ik wil testen ook en gebruiken als huur film optie.
maar zal je daarvan via PM op de hoogte houden.
Gast

Bericht Gepost op: Za 12 Sep. 2009 - 16:49 

Ik heb ook dvdpost gebruikt, het nadeel van dvdpost tegenover een videotheek is dat je een lijst moet aanleggen van een 20 films.
Meestal krijg je de films niet die bovenaan je lijst staan.
DVDpost kiest dus voor jou. Helaas is er waar ik woon geen enkele videotheek meer.

Vroeger kon je bij dvdpost nog zoveel films huren als je wilde, ze hebben verleden jaar hun forumules aangepast.

Netfilm heb ik even gehad, maar die staan nog in hun beginfase met een minder aanbod, geen aanduiding welke films je al hebt gezien, taalfouten.
natte

Bericht Gepost op: Za 12 Sep. 2009 - 19:35 

master geen tijd wegens vele smartcards haha
master-magic

Bericht Gepost op: Za 12 Sep. 2009 - 23:13 

er is nog iets anders in het leven dan tv kijken hé.
ErikAlbert

Bericht Gepost op: Zo 13 Sep. 2009 - 1:54 

Gast schreef:
Ik heb ook dvdpost gebruikt, het nadeel van dvdpost tegenover een videotheek is dat je een lijst moet aanleggen van een 20 films.
Meestal krijg je de films niet die bovenaan je lijst staan.
DVDpost kiest dus voor jou. Helaas is er waar ik woon geen enkele videotheek meer.

Vroeger kon je bij dvdpost nog zoveel films huren als je wilde, ze hebben verleden jaar hun forumules aangepast.

Netfilm heb ik even gehad, maar die staan nog in hun beginfase met een minder aanbod, geen aanduiding welke films je al hebt gezien, taalfouten.

Al die nadelen, die jij opsomt zijn bij mij onbestaand of een voordeel.
1. Jij vindt het een nadeel dat je een wenslijst van minimum 20 films moet opstellen. Ik niet, want ik heb momenteel een wenslijst van 315 films bij DVDPost en 317 films bij NetFilm, die ik wil huren.

2. Jij vindt het een nadeel, dat je niet de films krijgt, die je eerst wil zien. Ik niet, zolang ik maar films krijg van mijn wenslijst, wanneer ik die krijg speelt geen rol. Bij mij hebben alle films dezelfde prioriteit omdat ik er vanuit ging dat de prioriteit "high" toch niet zou lukken omdat ik niet de enigste klant ben bij DVDPost/NetFilm, waardoor iedere film niet direkt beschikbaar is en DVDPost/NetFilm heeft niet van iedere film zoveel kopiëen om iedereen zijn goesting te geven. DVDPost verhuurt niet alleen in België, maar ook in Nederland en Luxemburg (Benelux).

3. Een 18-DVD-abonnement per maand is inderdaad te klein, maar dat heb ik opgelost, door ook bij NetFilm te gaan met een abonnement van minimum 20 DVDs per maand.
Dus dat zijn 38 DVDs minimum per maand, dat is meer dan Prime.
Het kunnen in theorie 58 DVDs zijn, maar ik reken maar op 48 DVDs.

4. Jij vindt NetFilm niks, maar ik zie dat anders.
Financieel gezien is NetFilm veel beter dan DVDPost omdat NetFilm geen limiet heeft op het aantal, waardoor de eenheidsprijs per film daalt.

Als je reclameert bij NetFilm over een beschadigde DVD of het ontbreken van een NL ondertiteling, dan geeft NetFilm soms 2 films i.p.v. 1 film als compensatie. Ik weet niet waarom NetFilm dat doet, maar het is al meerdere keren gebeurd en zoiets doet de eenheidsprijs nog eens dalen.

In de maand Juli ben ik overgestapt van een 16-DVD-abonnement (= €37,99) naar een 20-DVD-abonnement (= €47,99), maar in Augustus heb ik slechts €37,99 betaald i.p.v. €47,99.
Ik ben heel benieuwd wat ik in September zal moeten betalen, maar in Augustus heb ik in ieder geval aan een lagere prijs gehuurd.
Zo'n zaken leer je pas kennen door maanden klant te blijven.

5. NetFilm heeft inderdaad een minder goede website en ik moet alles controleren en zelf emails schrijven als er iets verkeerd loopt, maar dat heeft niks te maken met films, dat is boekhouding.
Het gaat bij mij om de films, niet om de kwaliteit van de website of wat dan ook.

Eén ding snap ik echt niet bij DVDPost én NetFilm : beide hebben één belangrijke groep van klanten vergeten.
Klanten, die geen vast aantal DVDs per maand willen huren, maar die wel een pak DVDs willen huren zonder die verplichting.
Het zogenaamde "Prepaid Abonnement", waarbij een klant een wenslijst opsteld van b.v. 100 DVDs en meteen betaald. Na het ontvangen/terugzenden van de 100ste DVD stopt het abonnement automatisch.
Dit soort abonnement bestaat niet bij DVDPost/NetFilm en dat getuigt van een gebrek aan commercieel inzicht.

Laatst aangepast door ErikAlbert op Zo 13 Sep. 2009 - 2:08, in totaal 1 keer bewerkt
master-magic

Bericht Gepost op: Zo 13 Sep. 2009 - 2:04 

denk dat die laatste reactie niet mogelijk is wegens te weinig controle kunnen doen op 100 films,
het neemt veel tijd in beslag om de verhuurde films na te kijken en in een account aan te passen denk ik.
als ze zoveel leden hebben en over de benelux versturen dan is dat geen klein ding.
wat ze aanbieden vindt ik wel positief,en ook gemakelijker controleerbaar.
ErikAlbert

Bericht Gepost op: Zo 13 Sep. 2009 - 2:36 

master-magic schreef:
denk dat die laatste reactie niet mogelijk is wegens te weinig controle kunnen doen op 100 films,
het neemt veel tijd in beslag om de verhuurde films na te kijken en in een account aan te passen denk ik.
als ze zoveel leden hebben en over de benelux versturen dan is dat geen klein ding.
wat ze aanbieden vindt ik wel positief,en ook gemakelijker controleerbaar.

Ik ben niet op de hoogte van het automatiseringsniveau van DVDPost, maar ik heb eens gelezen dat DVDPost zo'n 3000 DVDs per dag behandeld.
Zoiets kan je manueel doen met heel veel personeel, maar in de praktijk zijn veel van die handelingen geautomatiseerd met computers, machines, optisch lezen van streepjeskodes, enz.

Bij een Prepaid Abonnement moeten ze alleen maar b.v. 100 kredieten geven en per 4 versturen op basis van de wenslijst. Dus DVDPost moet gewoon doen zoals bij alle andere abonnementen.
Hun controle-systeem werkt in ieder geval, want ik heb nog nooit een fout kunnen ontdekken in al die tellingen op de website.
Als het systeem werkt voor 3000 DVDs kan het ook werken voor 7000 DVDs per dag. Misschien iets meer volk nodig, maar ook meer inkomsten.
Trouwens andere verhuurbedrijven hebben een Prepaid Abonnement, waarom DVDPost en NetFilm niet, is mij een raadsel.
« Vorig onderwerp - Volgend onderwerp »
Weergave berichten vanaf:     Sorteer berichten:  
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende Vertel een vriend of kennis over dit onderwerp
Digitale TV - Forum index  Digitale TV - Forum index
Prime - Canal+  Prime - Canal+
Eénjarig Prime-abonnement  Eénjarig Prime-abonnement
Klik hier voor de andere onderwerpen over Prime - Canal+
Pagina 2 van 3
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Ga naar: