InloggenGebruikersnaamWachtwoord
Log me automatisch in bij elk bezoek    
Registreer
Registreer
Zoeken
Zoeken
Log in om je privé berichten te bekijken
Log in om je privé berichten te bekijken
Digitale TV - Forum index » Settopbox Belgacom
Settopbox Belgacom

Digitale TV - Forum index  Digitale TV - Forum index
Settopbox Belgacom  Settopbox Belgacom
Draadloze verbinding tussen modem en decoder  Draadloze verbinding tussen modem en decoder
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Vertel een vriend of kennis over dit onderwerp
Draadloze verbinding tussen modem en decoder
Auteur Bericht
bs301152
Gast

Bericht Gepost op: Wo 04 Nov. 2009 - 17:13 
   Onderwerp: Draadloze verbinding tussen modem en decoder
Vertel een vriend of kennis over dit onderwerp Reageer met quote

Hallo,
Ik heb onlangs digitale tv in mijn abonnement van belgacom opgenomen en een pakket apparatuur ontvangen. Daar mijn tel.aansluiting ver wegstaat van mijn tv wil ik graag een plc draadloze aansluiting tussen mijn modem en de decoder. De belgacom winkel in Hasselt heeft die echter niet in voorraad en kan niet zeggen wanneer ze weer voorradig zijn evenals de winkel van de belgacom partner. Ik heb geprobeerd de plc aansluiting via deze site te bestellen maar zie daar geen kans toe. Hoe kan ik die plc aansluiting binnen de kortste keren in huis krijgen. Ik heb nu wel belgacom digitale tv maar ik kan er niet van genieten omdat de aansluiting ontbreekt. B.v.d. voor uw oplossing van mijn probleem. M.vr.gr. Jaap Swart
Naar boven Naar onderkant van pagina
Gast

Bericht Gepost op: Wo 04 Nov. 2009 - 20:01 
   Onderwerp: Re: draadloze verbinding tussen modem en decoder

bs301152 schreef:
Hallo,
Ik heb onlangs digitale tv in mijn abonnement van belgacom opgenomen en een pakket apparatuur ontvangen. Daar mijn tel.aansluiting ver wegstaat van mijn tv wil ik graag een plc draadloze aansluiting tussen mijn modem en de decoder. De belgacom winkel in Hasselt heeft die echter niet in voorraad en kan niet zeggen wanneer ze weer voorradig zijn evenals de winkel van de belgacom partner. Ik heb geprobeerd de plc aansluiting via deze site te bestellen maar zie daar geen kans toe. Hoe kan ik die plc aansluiting binnen de kortste keren in huis krijgen. Ik heb nu wel belgacom digitale tv maar ik kan er niet van genieten omdat de aansluiting ontbreekt. B.v.d. voor uw oplossing van mijn probleem. M.vr.gr. Jaap Swart

Bij de teleboetiek in Genk zijn ze op voorraad.
Gast

Bericht Gepost op: Ma 08 Feb. 2010 - 14:32 
   Onderwerp: Re: Draadloze verbinding tussen modem en decoder

bs301152 schreef:
Hallo,

Er is een ook een draadloze oplossing beschikbaar voor HD TV en die werkte bij mij zelfs beter dan de PLC oplossing. De PLC adapters kosten 99,- en voor de Wireless HD oplossing heb ik ongeveer een 80 euro betaald. De wireless bakjes zien er wel beetje ouderwets uit qua design maar ze werken wel goed. Gewoon Belgacom shop bellen en bestellen, ze komen volop binnen!
« Vorig onderwerp - Volgend onderwerp »
Weergave berichten vanaf:     Sorteer berichten:  
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Vertel een vriend of kennis over dit onderwerp
Digitale TV - Forum index  Digitale TV - Forum index
Settopbox Belgacom  Settopbox Belgacom
Draadloze verbinding tussen modem en decoder  Draadloze verbinding tussen modem en decoder
Klik hier voor de andere onderwerpen over Settopbox Belgacom
Pagina 1 van 1
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Ga naar: