InloggenGebruikersnaamWachtwoord
Log me automatisch in bij elk bezoek    
Registreer
Registreer
Zoeken
Zoeken
Log in om je privé berichten te bekijken
Log in om je privé berichten te bekijken
Digitale TV - Forum index » INDI
INDI

Zenderaanbod
 Zenderaanbod 

Wat is nodig?
 Wat is nodig? 

Wat kost het?
 Wat kost het? 

Installatie
 Installatie 

Digitale TV - Forum index  Digitale TV - Forum index
INDI  INDI
INDI recorder blijft hangen op "starting app"  INDI recorder blijft hangen op "starting app"
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 14, 15, 16  Volgende Vertel een vriend of kennis over dit onderwerp
INDI recorder blijft hangen op "starting app"
Auteur Bericht
Niels

Bericht Gepost op: Wo 28 Sep. 2011 - 22:06 
   Onderwerp: Re: INDI recorder blijft hangen op "starting app"
Vertel een vriend of kennis over dit onderwerp Reageer met quote

Ik heb via dit forum ook enkele elco's besteld bij dada electronics en deze laten plaatsen door een vriend.
De indi recorder werkte weer en ik was super gelukkig Very Happy
Spijtig genoeg was dit van korte duur, nu 2 weken verder ongeveer krijg ik last van onderbrekingen in het beeld + geluid.
Heb de stroom dan eens losgekoppeld om het toestel opnieuw te laten booten maar nu raakt hij niet meer verder dan "starting mhp..." en dan begint hij telkens opnieuw Crying or Very sad
Kheb hem daarnet opnieuw open gemaakt en waar vroeger de defecte elco's duidelijk zichtbaar waren (3 in totaal) lijkt alles nu perfect in orde.
De HD spint op en blijft mooi draaien, het enige dat ik wat raar vind is dat de ventilator niet draait tijdens het opstarten maar dit is mss normaal ?
Iemand een idee wat er nu mis kan zijn of ik nog kan proberen ?
Naar boven Naar onderkant van pagina
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
sp-riderke

Bericht Gepost op: Ma 03 Okt. 2011 - 7:22 

van harte merci mannen en mss ook vrouwen é Wink ik heb ook dank zij dit forum mijn kapotte elco"s vervangen door iets zwaardere en alles is terug tiptop in orde en hopelijk terug voor enkele jaren hé
Was er eerst ook mee terug naar de verdeler geweest en twas een hopeloos verloren baksken zei men me daar Shocked dus na wat gegoogle hiet terecht en voor 0.60 cent gerepareerd Very Happy Very Happy
nogmaals bedankt
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
arch68
Gast

Bericht Gepost op: Wo 02 Nov. 2011 - 19:14 
   Onderwerp: Re: Thanks guys

Danny123 schreef:
Tom AMG schreef:
Edwin schreef:
Bleef ook hangen bij starting app..

Dankzij jullie info hier, heb ik ook 1 opengespatte en 2 bolle elco's vervangen, werkt terug prima...

Thanks dudes Exclamation

Wie woont er in de buurt van Hasselt en kan mijn INDI recorder eens nakijken? Zit met zelfde foutmelding.

Thanks,

Tom

Hallo Tom,

Het is misschien te laat maar ik ben van Houthalen en wil wel uw recorder wel nakijken.
Ik heb de mijne gisteren kunnen herstellen door het vervangen van een condensator en hij werkt terug.

Grt,

Danny
danny_hoydonckx[at]hotmail[dot]be

Mededeling van beheerder:
[Als beheerder heb ik het e-mailadres in deze post aangepast ter bescherming van de gebruiker voor spambots. Spambots zijn automatische 'crawlers' die het web afspeuren naar mogelijkheden om automatische spamberichten, vol aanbiedingen van medicijnen of erotisch getint materiaal te verspreiden.]

Hallo
Ik ben ook uit Hasselt en we zoeken ook iemand die onze indi wil repareren. Waarschijnlijk het elco-probleem.
Ik heb Danny een mail gedaan met onze gegevens, maar de mail is teruggekomen...

GR Pascale
SvenS
Gast

Bericht Gepost op: Ma 07 Nov. 2011 - 23:11 
   Onderwerp: indi

Beste, wij kunnen hem wel herstellen...
info[at]techlogic[dot]be

Mededeling van beheerder:
[Als beheerder heb ik het e-mailadres in deze post aangepast ter bescherming van de gebruiker voor spambots. Spambots zijn automatische 'crawlers' die het web afspeuren naar mogelijkheden om automatische spamberichten, vol aanbiedingen van medicijnen of erotisch getint materiaal te verspreiden.]
Scala
Gast

Bericht Gepost op: Wo 23 Nov. 2011 - 19:40 
   Onderwerp: INDI Box gefixed

Vandaag omstreeks 10:30 printplaat binnengebracht bij dada electronics en om 18u terug opgepikt. Elco's zijn vervangen en alles werkt weer als vanouds! Thx guys 'n dolls! Cool
Gast

Bericht Gepost op: Zo 27 Nov. 2011 - 0:10 

Heb zonet ook deze problemen gehad met de indibox.
Snel wat forums doorzocht en hier terrecht gekomen.
Ik had nog wat oude printplaten van mijn schoolperiode liggen en ik heb de elco's van 470microfarad en 16V van 2 printen (versterkers uit oude autoradio's) - geen idee waarom ik die bijgehouden had, maar nu komen ze van pas - gedemonteerd en ze gesoldeerd op de print van de indi en hij werkt weer zoals voordien.
We konden dus na 30 min. weer digitaal TV kijken => Vrouwtje tevreden omwille van een serie die ze volgt en op de HD stond.
Wel grappig, de elco's van 30 jaar geleden zijn meer dan dubbel zo groot voor hetzelfde vermogen als deze van nu. => Oude brol maar misschioen degelijker dan de huidige...
Zo ook het gereedschap waarmee ik het gedaan heb, alu tinzuigpomp van de Tandy en "Weller" soldeerbout met instelbare temp, alles van 30 jaar geleden maar in perfect werkende staat. Very Happy

Dank u forum Wink
4ever happy
Gast

Bericht Gepost op: Vr 16 Dec. 2011 - 22:00 
   Onderwerp: Re: Elco's defect

Bedank kerel, heb er 4 vervangen en hij start terug op. Thanks a million!!
JoeriVandaele

Bericht Gepost op: Za 17 Dec. 2011 - 16:08 

Idem voor mij, ook vorige week perfect herteld door iemand uit het forum! Nogmaals bedankt!
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Gast

Bericht Gepost op: Vr 30 Dec. 2011 - 20:05 

Eergisteren ook Indi die bleef hangen in 'Starting App'.
Vandaag al gefixed d.m.v. enkele nieuwe elco's.
Bedankt voor de tips ...
yupie
Gast

Bericht Gepost op: Zo 01 Jan. 2012 - 19:37 
   Onderwerp: Herstelling Digi

Op aangeven van berichten in dit forum, ook herstelling van mijn Indi laten doen door Dada Electronics in Berchem, werkt terug opnieuw, tevreden gebruiker alhier.
_koen_
Gast

Bericht Gepost op: Wo 11 Jan. 2012 - 20:00 

Ik heb dankzij dit forum vier condensatoren vervangen (C270 / C271 / C272 / C273) en INDI werkt terug.

Ik heb de volgende condensatoren bij LAB electronics in Hasselt gehaald: 470uF, 25V,LOW ESR 105°

Bedankt!
« Vorig onderwerp - Volgend onderwerp »
Weergave berichten vanaf:     Sorteer berichten:  
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 14, 15, 16  Volgende Vertel een vriend of kennis over dit onderwerp
Digitale TV - Forum index  Digitale TV - Forum index
INDI  INDI
INDI recorder blijft hangen op "starting app"  INDI recorder blijft hangen op "starting app"
Klik hier voor de andere onderwerpen over INDI
Pagina 15 van 16
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Ga naar: