InloggenGebruikersnaamWachtwoord
Log me automatisch in bij elk bezoek    
Registreer
Registreer
Zoeken
Zoeken
Log in om je privé berichten te bekijken
Log in om je privé berichten te bekijken
Digitale TV - Forum index » Algemeen
Algemeen

Digitale TV - Forum index  Digitale TV - Forum index
Algemeen  Algemeen
Mailbericht  Mailbericht
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Vertel een vriend of kennis over dit onderwerp
Mailbericht
Auteur Bericht
niceguy

Bericht Gepost op: Zo 21 Okt. 2012 - 18:39 
   Onderwerp: Mailbericht
Vertel een vriend of kennis over dit onderwerp Reageer met quote

Dag aan de lezer,
Reeds maanden krijg ik altijd in mijn inbox een mail met de melding
Gelieve jr mailbox te ledigen ( 95% vol!). Ik het probleem voorgelegd in een Belgacom finiaal, daar kreeg ik les van een jonge dame in het openen en ledigen van je mailbox. Nochthans werk ik met computer sedert 1978 !
Mijn mailboxen zijn 10 tallen keer gecontroleerd na het herhaaldelijk ontvangenv/n een Belgacom mail. Ik heb contact opgenomen per telefoon met een Belgacom medewerker die mij het zelfde verhaal vertelde, Je mails verwijderen. Alle instellingen zijn nagezien. Volgens mij is er een technisch probleem maar niemand luistert, Je hebt de indruk dat men goedkoop van je af wil! Als je ziek bent en de arts wuift je klachten weg met een smoesje dan is dat pijnlijk. Een goede arts moet de tijd nemen om naar je klachten te luisteren, maar tegenwoordig is alle zo cynisch, het moet allemaal snel gaan. niemand wil de klacht grondig ondezrzoeken. Misschien is er wel iemand die het aan durft zijn tijd er in te steken, Het lijkt op duur stacking, ik zou er toch van af willen. levend in goede hoop dank ik bij voorbaat mijn redder en zal ik in hem mijn meerder erkennen.
het probleem.
niceguy
Naar boven Naar onderkant van pagina
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
« Vorig onderwerp - Volgend onderwerp »
Weergave berichten vanaf:     Sorteer berichten:  
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Vertel een vriend of kennis over dit onderwerp
Digitale TV - Forum index  Digitale TV - Forum index
Algemeen  Algemeen
Mailbericht  Mailbericht
Klik hier voor de andere onderwerpen over Algemeen
Pagina 1 van 1
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Ga naar: