InloggenGebruikersnaamWachtwoord
Log me automatisch in bij elk bezoek    
Registreer
Registreer
Zoeken
Zoeken
Log in om je privé berichten te bekijken
Log in om je privé berichten te bekijken
Digitale TV - Forum index » Prime - Canal+
Prime - Canal+

Bestel voordelig online
 Bestel voordelig online 

Digitale TV - Forum index  Digitale TV - Forum index
Prime - Canal+  Prime - Canal+
Entertainment-pakket  Entertainment-pakket
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende Vertel een vriend of kennis over dit onderwerp
Entertainment-pakket
Auteur Bericht
ErikAlbert

Bericht Gepost op: Ma 19 Jan. 2009 - 12:27 
   Onderwerp: Re: Entertainment-pakket
Vertel een vriend of kennis over dit onderwerp Reageer met quote

Bowdigi schreef:
Denk dat als opnemen voor jou zo belangrijk is, je best de downloadtoer opgaat, ook hier kan je mits plug-ins ondertiteling toevoegen indien aanwezig op het net. Ook hier geldt det de kwaliteit van eventuele opnames afhankelijk is van het aangeboden materiaal. Gewoon een kwestie van de juiste plkken te vinden op het www en genoeg downloadcapaciteit te hebben.

Daar zal dan ook veel tijd in kruipen voor je hebt wat je wil. Vroeger deed ik dat zelfs niet. Telenet heeft me toen 2 keer afgestrafd door me op smalband te zetten omdat ik boven mijn limiet stond en dat waren dan nog maar MP3's.

Opnemen doe ik omdat het goedkoop en gemakkelijk is en echt goede films, koop ik toch op DVD, maar er zijn genoeg films die ik wel wil houden, maar geen geld wil aan besteden om ze op DVD te hebben.

Laatst aangepast door ErikAlbert op Ma 19 Jan. 2009 - 12:53, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven Naar onderkant van pagina
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Bowdigi

Bericht Gepost op: Ma 19 Jan. 2009 - 12:33 

Inderdaad dat is dan het grote nadeel eraan, je zit zo over je datalimiet. En je moet er inderdaad veel tijd en energie insteken om te vinden wat je wil. Ook niet echt mijn ding Wink maar sommigen zweren erbij.
ErikAlbert

Bericht Gepost op: Ma 19 Jan. 2009 - 12:47 

Bowdigi schreef:
Inderdaad dat is dan het grote nadeel eraan, je zit zo over je datalimiet. En je moet er inderdaad veel tijd en energie insteken om te vinden wat je wil. Ook niet echt mijn ding Wink maar sommigen zweren erbij.

Dat geloof ik gerust dan sommigen erbij zweren, maar ze zullen ook niet vertellen hoeveel tijd ze er dan instoppen en films zijn geen kleine volumes hé en als er iets verkeerd loopt, dan duurt het nog langer.
En het duurt lang genoeg, voor je daar de nodige ervaring hebt, dat weet ik van vroeger. Na een paar maanden had ik er genoeg van, althans wat MP3's betreft. Voor films was mijn volume te klein, het is nu beter omdat ik ExpressNet heb, maar ik zie er tegenop om het te doen.
Ik comprimeer al mijn opnames met DivX, maar ook dat heeft lang geduurd voor ik genoeg wist om een degelijk resultaat te hebben.
De goede softwares vinden alleen was al een tijdrovende bezigheid en dan al dat testen, want er zitten veel verschillen op.
ErikAlbert

Bericht Gepost op: Ma 19 Jan. 2009 - 13:23 

Bowdigi schreef:
Lees je eigenlijk wel de antwoorden Erik Albert : BUITENLANDSE providers buiten C+NL ondertitelen NIET in het Nederlands, Nederlandstaligen zijn niet de doelgroep van hun uitzendingen waarom zou men daar dan geld spenderen aan extra NL ondertiteling.

Ik zie dat niet zo omdat het technisch mogelijk is om alle programma's in het Nederlands te ondertitelen en het speelt in principe geen rol waar die programma's vandaan komen, ze willen gewoon niet samenwerken om zoiets te realiseren.
Dat is gewoon een kwestie van ruim genoeg denken, maar één Europa bestaat nog altijd niet, dat is gewoon een utopie.
Bowdigi

Bericht Gepost op: Ma 19 Jan. 2009 - 14:15 

"Dat is gewoon een kwestie van ruim genoeg denken, maar één Europa bestaat nog altijd niet, dat is gewoon een utopie."

Hiermee zeg je wat velen denken, ook ik. Verder is er ook nog iets als de rechten die moeten betaald worden, zou beter zijn als dit op Europees vlak zou geregeld zijn maar ook hier is dit niet het geval met alle nadelen hieraan verbonden. Zou ook liever hebben dat men bv SKY in heel Europa zou kunnen nemen op een normale wijze, zou wel het einde betekenen van veel providers zeker als men dan ook nog eens zou ondertitelen voor elk Europees land apart, zou wel wat extra ruimte kosten op de transponder en extra geld voor de ondertiteling. Zie dat ook niet zo direct gebeuren, elk land wil zo veel mogelijk zijn eigen beleid blijven bepalen ondanks mooie afspraken. Verder zullen de rechthebbenden (filmmaatschappijen) het ook zo lang mogelijk tegenhouden om de rechten Europees te verspreiden en niet land per land, zou hen een hele hap uit hun portemonnee kosten. Kijk bv maar eens op de dvd's die je hebt, deze mogen ook niet zo maar overal verspreid worden, verkoop en verspreiding is meestal ook landelijk beperkt (of toch voor de landen waar desbetreffende dvd verspreid wordt) Kocht vroeger zo Amerikaanse laserdiscs tot men er over begon te vallen dat er geen auteursrechten en dergelijke over betaald werden hier bij ons (waren wel betaald in de US), toen begon men de verkopers van deze US laserdiscs te beboeten of zelfs hun zendingen in beslag te nemen. Hier bijbetalen voor de auteursrechten kon ook niet, verkoop betreffende beelddragers was enkel bestemd voor USA.
ErikAlbert

Bericht Gepost op: Ma 19 Jan. 2009 - 15:06 

Inderdaad, ik zou niet liever hebben, dat ik een sateliet-ontvanger had, waar ik mijn moedertaal éénmaal definieer en vanaf dat moment ontvang ik alle kanalen met nederlandse ondertiteling en dat voor iedereen en voor ieder europees land.
Ik heb eens door die programma's gebladerd en veel ervan zijn in België/Nederland al vertoond met ondertitels. Dus het werk is al gebeurd, maar het is niet beschikbaar gemaakt en misschien is het nog niet technisch mogelijk omdat men technisch niet zover heeft gedacht, maar dat kan veranderd worden. Waar een wil is een weg.

Ik vraag me af of Belgie en Nederland wel samenwerken op gebied van ondertiteling, zodanig dat één tv-programma, maar één keer wordt vertaald in het nederlands en niet dubbel.
Als dat allemaal goed georganiseerd is met onderlinge samenwerking en begrip, is dat te doen.

Europa heeft nu eenmaal zoveel talen, daar is niks mis mee, maar ze moeten het wel oplossen als het een probleem wordt en TV is één van die problemen en het speelt geen rol of dat nu kabel of sateliet is.

Het zou allemaal zo mooi kunnen zijn, maar ja in de praktijk is het meer dromen.
natte

Bericht Gepost op: Vr 06 Feb. 2009 - 7:24 

e.a. tip neem stteliet en zoek hollander en neem abo op film1.1 bij cd en je prime op sateliet is ok Idea
Bowdigi

Bericht Gepost op: Vr 06 Feb. 2009 - 22:05 

Vind ik persoonlijk niet, qua aanbod is Canal + NL vergelijkbaar met PRIME, qua kwaliteit ongeveer hetzelfde dus zie geen enkele meerwaarde om over te stappen naar C+ NL via satelliet, had vroeger via via ook een NL abo maar heb dit vervangen door een abo op Prime, zo hoef ik geen Hollander te koeioneren om een abo af te sluiten in mijn naam. Beeldkwaliteit is er ook niet op achteruitgegaan via Telenet. Moest nu TVV met Film 1 en andere afkomen dan ja, maar via een omweg en nog eens de meerkost van een ontvanger en schotel, nee laat het dan maar. Ik heb beiden, groot voorstander van de schotel maar zou het Erik Albert gezien hetgeen hij wenst zeker niet aanbevelen. Dan is het nog niet zo slecht voor hem via Telenet digital tv.
ErikAlbert

Bericht Gepost op: Za 07 Feb. 2009 - 2:20 

Ik zal de raad van Bowdigi maar volgen en het houden bij PRIME en de kanalen : één, canvas en ned123, die nog zonder reclame uitzenden.
Ik vind het echt spijtig van die Entertainment-kanalen, ik kan alleen maar hopen dat Telenet daar ooit iets aan verbeterd of andere filmkanalen vind in de komende 5 jaar.

Ik zal maar beter stoppen met zagen over die filmkanalen, ik kan er toch niks aan veranderen en ondanks de nadelen is Telenet nog niet zo slecht. Ik besteed beter mijne tijd aan het zoeken van even gemakkelijke en betaalbare alternatieven als opnemen om mijn filmverzameling regelmatig aan te vullen. Smile
Bowdigi

Bericht Gepost op: Za 07 Feb. 2009 - 22:40 

Goede bib zoeken met uitgebreid en recent dvd-aanbod. Filmke rippen naar harde schijf. Wink Moet toch te vinden zijn in het Antwerpse.
ErikAlbert

Bericht Gepost op: Zo 08 Feb. 2009 - 2:19 

Bowdigi schreef:
Goede bib zoeken met uitgebreid en recent dvd-aanbod. Filmke rippen naar harde schijf. Wink Moet toch te vinden zijn in het Antwerpse.

Ben er mee bezig, 't zal wel in orde komen.
Ik ga dit jaar ook van ExpressNet (€42,91) naar ComfortNet (€30,64) overstappen, want ik heb internet alleen nog maar nodig voor kleine zaken : wat emailen, wat surfen, wat online-banking, wat software-updatings, wat raadplegingen en kleine downloadingen, daar is ComfortNet goed genoeg voor. Ik kijk liever naar films.
« Vorig onderwerp - Volgend onderwerp »
Weergave berichten vanaf:     Sorteer berichten:  
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende Vertel een vriend of kennis over dit onderwerp
Digitale TV - Forum index  Digitale TV - Forum index
Prime - Canal+  Prime - Canal+
Entertainment-pakket  Entertainment-pakket
Klik hier voor de andere onderwerpen over Prime - Canal+
Pagina 4 van 5
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Ga naar: