InloggenGebruikersnaamWachtwoord
Log me automatisch in bij elk bezoek    
Registreer
Registreer
Zoeken
Zoeken
Log in om je privé berichten te bekijken
Log in om je privé berichten te bekijken
Digitale TV - Forum index » Digicorder Telenet
Digicorder Telenet

Digitale TV - Forum index  Digitale TV - Forum index
Digicorder Telenet  Digicorder Telenet
Crashen na upgrade van 19 April  Crashen na upgrade van 19 April
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Vertel een vriend of kennis over dit onderwerp
Crashen na upgrade van 19 April
Auteur Bericht
Jo
Gast

Bericht Gepost op: Do 20 Apr. 2006 - 22:25 
   Onderwerp: Crashen na upgrade van 19 April
Vertel een vriend of kennis over dit onderwerp Reageer met quote

Mocht het niet juist zijn van de EPG en het niet juist starten van de opname met flexview het enige probleem zijn, dan zou ik heel gelukkig zijn. Helaas is dit niet zo.

Om het kort te houden

1 - We keken net naar een opgenomen (via flexview) programma. Een drietal keer in het midden van de opname sprong de digicorder meteen naar het einde van de opname. Het enige wat ik kon doen is de opname van in't begin bekijken en vooruit spoelen.

2 - Nadien even aan't zappen in de tv-theek wordt het scherm plots volledig wit. Ik herinnerde me dat er een nieuwe optie was in de installingen om de digicorder te herstarten. Leuk dacht ik, moet ik de stekker er niet meer uittrekken. Resultaat, het ding begint opnieuw de zenders te zoeken. Finaal resultaat, ik ben mijn persoonlijke zender schikking (nog maar eens) kwijt. Op het display komt ook de melding 'UPGR'. Mischien een bug fix dacht ik?

3 - Na het volledig herstarten even gaan kijken naar mijn opnames. Wat zie ik? Noppes, nada, niks. Alles weg !!

Zijn er nog mensen met deze problemen? Kan het aan de hardware liggen?

Groeten,
Jo
Leuven
Naar boven Naar onderkant van pagina
Clubberboy
Gast

Bericht Gepost op: Do 20 Apr. 2006 - 22:31 
   Onderwerp: Re: Crashen na upgrade van 19 April

Ik had daarnet hetzelfde voor als je eerste probleem. In het midden van de opname sprong hij opeens naar het einde.

Er is me overigens nog iets opgevallen na de update.

Ik gebruik de digitale geluidsuitgang naar een versterker, wat blijkt nu... wanneer de digicorder uitgeschakeld is blijft het geluidssignaal actief. Dit was voor de update niet het geval. Op de analoge uitgang is dit blijkbaar niet het geval. Dit wil dus wel zeggen dat de tuner blijft decoderen ook in stand by en zonder opnamens.
FantasyGhost

Bericht Gepost op: Do 20 Apr. 2006 - 22:37 

http://www.interactieve-digitale-tv.be/forum/viewtopic.php?t=770
Misschien kan Telenet zelf hier commentaar op geven.

Er zijn wel drie mogelijkheden om te resetten. Weet nu niet of de optie voor digicorder nu wel of niet gerepareerd is. Wanneer een gewone reset gedaan werd, kreeg ik bij de meeste mensen een factory reset i.p.v. een hard reset.

De 3 opties zijn gewone hard reset (net zoals stekker uittrekken), factory reset met alles wat op de HDD stond verwijderen en een factory reset waar alles op de HDD blijft staan.

Laatst aangepast door FantasyGhost op Do 20 Apr. 2006 - 22:42, in totaal 1 keer bewerkt
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jo
Gast

Bericht Gepost op: Do 20 Apr. 2006 - 22:38 

Er zijn dus duidelijk problemen met de upgrade. Zijn ze toch iets te snel geweest met de upgrade?

Anyway, ik heb zonet een maal naar Telenet gestuurd met de drie problemen die ik aanhaal hierboven (heb eigenlijk net hetzelfde geschreven). Ik stel voor dat gelijk wie deze problemen heeft hetzelfde doet. Op die manier kan een upgrade niet lang uitblijven.

Groeten,
Jo
Leuven
Gast

Bericht Gepost op: Do 20 Apr. 2006 - 22:51 

Alez,

volgende probleem:

tijdens het instellen van de flexview instelling krijg ik de volgende melding

"De toepassing op je digibox functioneren niet meer correct. Om dit op te lossen, kun je de Digibox eerst in Standby zetten en daarna opnieuw aan. Als het probleem aanhoudt, bel naar de Klantendienst"

Ik heb standby/aan geprobeerd maar het probleem blijft.

Groeten
Jo
Leuven
devulderj

Bericht Gepost op: Do 20 Apr. 2006 - 23:17 

Het houdt niet op. Mijn digicorder wil nu niet eens meer openemen zelfs naar veelvuldig resetten (heb alles opties uitgeprobeerd om te resetten). Ik zal dan morgen toch eens naar Telenet moeten bellen naast mijn emails.

Groeten,
Jo
Leuven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
devulderj

Bericht Gepost op: Do 20 Apr. 2006 - 23:30 

Ok, dit is mijn laatste post voor vandaag.

Ten einde raad heb ik de aloude methode nog een geprobeerd en de stekker eruit getrokken.

Je raadt het nooit: alle opnames zijn terug, alle kanaal instellingen zijn terug. het lijkt of er niets is gebeurd. Of het verspringen naar het einde van de opname opgelost is weet ik niet. Om dat te testen is het wat laat.

Heel raar is dat ik een paar keer een factory reset gedaan heb via de opties. Werkt dit dan niet. Een factory reset moet toch alle instellingen wissen?

Groeten,
Jo
Leuven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
« Vorig onderwerp - Volgend onderwerp »
Weergave berichten vanaf:     Sorteer berichten:  
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Vertel een vriend of kennis over dit onderwerp
Digitale TV - Forum index  Digitale TV - Forum index
Digicorder Telenet  Digicorder Telenet
Crashen na upgrade van 19 April  Crashen na upgrade van 19 April
Klik hier voor de andere onderwerpen over Digicorder Telenet
Pagina 1 van 1
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Ga naar: