InloggenGebruikersnaamWachtwoord
Log me automatisch in bij elk bezoek    
Registreer
Registreer
Zoeken
Zoeken
Log in om je privé berichten te bekijken
Log in om je privé berichten te bekijken
Forum index » Prime - Canal+
Prime - Canal+

Bestel voordelig online
 Bestel voordelig online 

Forum index  Forum index
Prime - Canal+  Prime - Canal+
Eénjarig Prime-abonnement  Eénjarig Prime-abonnement
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 Vertel een vriend of kennis over dit onderwerp
Eénjarig Prime-abonnement
Auteur Bericht
master-magic

Bericht Gepost op: Zo 13 Sep. 2009 - 21:58 
   Onderwerp: Re: Eénjarig Prime-abonnement
Vertel een vriend of kennis over dit onderwerp Reageer met quote

moeten die ook niet meer betalen qua rechten voor die te verhuren over de benelux per dvd film.
in een videotheek weet ik dat ze per dvd dat ze verhuren die moeten aankopen aan 50€ stuk voor nieuwe films voor belgie alleen,
als je dan zou weten wat het kost voor de benelux zal je snel weten wat het kost.
miss moeten ze betalen voor de hoeveelheid verhuur dat een film heeft.
zover ben ik niet ingelicht.
Naar boven Naar onderkant van pagina
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
ErikAlbert

Bericht Gepost op: Ma 14 Sep. 2009 - 3:19 

Maar nu zitten we maar te raden. Ik heb geen flauw idee wat verhuurbedrijven zelf moeten betalen om films te mogen verhuren en als ik het hun vraag zal ik geen antwoord krijgen. Het feit is dat DVDPost bestaat met 20.000 films in stock met aangroei en dat ze blijven bestaan, hetgeen wil zeggen dat ze winst maken.
Ik bekijk dat gewoon uit mijn standpunt en dat is het standpunt van de klant.

Wat ik raar vind is dat ik bij DVDPost maar maximum 18 films per maand kan huren en buiten dat is er niks voorzien om meer dan 18 films te kunnen huren, zoals b.v. een Prepaid Abonnement.

DVDPost heeft zelfs geen doorlopend abonnement, alleen maar maand-abonnementen.
Bij een doorlopend abonnement betaal ik €39,95 en krijg ik 18 kredieten, wanneer blijkt dat mijn kredieten op zijn na een aantal zendingen/terugzendingen, betaal ik terug €39,95 en ontvang ik terug DVDs tot mijn kredieten op zijn, enz. enz. enz.
Op die manier kan ik per maand veel meer dan 18 DVDs huren en zou DVDPost meer aan mij verdienen. Dat is commercieel zijn.
Met een maand-abonnement van 18 DVDs kan ik niet meer dan 18 DVDs per maand huren.

Een videotheek heeft toch ook geen limiet, misschien wel een limiet op het aantal mee-te-nemen DVDs, maar ik kan zo dikwijls terugkomen als ik wil, zolang ik maar alle DVDs terugbreng en betaal. Dat is commercieel zijn.

Een supermarkt zegt toch ook niet dat ik maximum 18 blikken coca-cola per maand mag kopen, die hebben niet liever dat ik er veel meer koop. Dat is commercieel zijn.

Het lijkt bijna alsof DVDPost geen meer geld wil verdienen, dan alleen die maand-abonnementen.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
ErikAlbert

Bericht Gepost op: Di 29 Sep. 2009 - 18:36 

ErikAlbert schreef:

In de maand Juli ben ik overgestapt van een 16-DVD-abonnement (= €37,99) naar een 20-DVD-abonnement (= €47,99), maar in Augustus heb ik slechts €37,99 betaald i.p.v. €47,99.
Ik ben heel benieuwd wat ik in September zal moeten betalen, maar in Augustus heb ik in ieder geval aan een lagere prijs gehuurd.
Zo'n zaken leer je pas kennen door maanden klant te blijven.

Waarop ik stilletjes hoopte, is ook gebeurd. In September heb ik weer €37,99 betaald i.p.v. €47,99 voor minimum 20 DVDs of €1,90 per DVD.
Er is nog iets gebeurd : ik had 2 onbruikbare DVDs ontvangen, die onmiddellijk vervangen werden door 2 andere DVDs.
Bij iedere onbruikbare DVD schrijf ik zo'n geel Postit-briefje met de vermelding van de reden waarom de DVD onbruikbaar is.
Waarschijnlijk is NetFilm vergeten dat ik al 2 DVDs had ontvangen en door dat briefje hebben ze weer 2 extra DVDs bijgevoegd bij de normale zending van 5 DVDs, dus dat zijn 2 DVDs waarvoor ik niks moet betalen. Ofwel zien ze mij graag als klant bij NetFilm.
Ongelooflijk hoe NetFilm met hun DVDs smijten en nog winst maken ook, ik ga zeker niet klagen.
Bij DVDPost zou zoiets NOOIT lukken, die hun controle-systeem is veel beter.
De moraal van dit verhaal : een minder goede website heeft ook zijn voordelen. Wink
StefaanD

Bericht Gepost op: Zo 29 Aug. 2010 - 11:24 

@ErikAlbert

Even een oud draadje oprakelen als dat mag. Vooral een vraag voor jou ErikAlbert. Zie dat je je abo bij netfilm in januari wel stop hebt gezet wegens te veel problemen.

Huur zelf al een hele tijd DVD's bij DVDpost, momenteel 15 maanden klant daar en nog niet gek veel problemen gehad, in al die tijd 3 onleesbare DVD's ontvangen en altijd netjes behandeld. Hout vasthouden.

Maar ben op zoek naar bijkomende online verhuurbedrijven omdat mijn filmlijst bij dvdpost werkelijk uit zijn voegen barst Very Happy

Moviemile.com uit Nederland geprobeerd maar dat is een ramp geworden, bij inschrijven liep er iets verkeerd en konden ze op geen enkele manier een betaling van mij ontvangen. Wel 4 DVD's ontvangen van hen en netjes teruggestuurd. Na veel contact van mij kant en geen antwoorden van hun kant mijn abo maar opgezegd.
Groot voordeel van moviemile was/is dat ze daar titels hebben die dvdpost niet in de catalogus heeft.

Het kan een verkeerde impressie zijn van mijn kant, maar heb een vermoeden dat dvdpost ook een hoop titels heeft geschrapt met NL ondertitels. Lonesome Dove bijvoorbeeld is niet te verkrijgen met NL ondertitels Rolling Eyes

netfilm heb 'k zelf geen ervaringen mee maar als 'k lees wat jou allemaal overkomen stemt me dat niet meteen vrolijk.

keeno.nl ook eens bekeken maar die versturen blijkbaar niet naar België hoewel ze wel een .be domein hebben

Dus ben benieuwd naar je input.
ErikAlbert

Bericht Gepost op: Zo 29 Aug. 2010 - 13:25 

@StefaanD,

Ik heb bij DVDPost zo'n 300 films staan op mijn wachtlijst, dus ik was ook aan het zoeken naar een tweede firma.

Geloof me, ik heb mij rotgezocht naar andere DVD-verhuurbedrijven zoals jij en aan mijn lijst zie ik dat je niet veel verder bent gekomen dan ik.

Dit was indertijd het eindresultaat van mijn zoektocht :
DVDperpost.nl = http://www.dvdperpost.nl/index.php (alleen Nederland)
DVDPost = http://www.dvdpost.be/default.php?language=nl (Benelux)
Keeno = http://www.keeno.nl/dvd/ (alleen Nederland)
MovieMile = http://www.moviemile.com (Benelux)
MyDVDNet = http://www.mydvdnet.be (voor franstaligen)
netfilm.be = http://www.netfilm.be/nl/
PlusDVD = http://www.plusdvd.nl (alleen Nederland)
MyDVDnet.be = http://www.mydvdnet.be (kreeg geen toegang meer, weinig NL ondertiteld)
Dit is wel oudere informatie, er kan ondertussen van alles gebeurd zijn.
Ik heb mijn zoektocht gewoon opgegeven.

Filmnet was goed in het begin, maar was niet zo georganiseerd als DVDPost.
Veel fouten : beschadigde DVD's, uitsluitend franstalig, lijst in bezit was nooit juist en op den duur kreeg ik nog 2 DVDs i.p.v. 4.
Ik was blij dat ik ervan af was, ik moest Filmnet constant in 't oog houden.
Nog een nadeel : Filmnet had eigenlijk dezelfde films als DVDPost, dus er was niks nieuws en veel minder films ook.
Als mijn lijst opgeweest was, had ik Filmnet moeten opzeggen.

MovieMile heb ik ook geprobeerd, die gaven nooit een antwoord.
Dus dat is echt een risico, als er problemen zouden geweest zijn.
Jij bent zelfs verder gekomen bij MovieMile, want ik heb nooit DVDs ontvangen van MovieMile.

DVDPost is eigenlijk, het enige serieuze en grootste DVD-verhuurbedrijf in de Benelux.

DVDPost heeft ook veel films en series zonder NL ondertitels en dat vind ik wel spijtig en dat is met hun nieuwe website pas veel duidelijker geworden.
Misschien heeft DVDPost in het begin hoofdzakelijk franstalig geweest ofwel
hebben ze die DVDs overgenomen van een Waals/K-Luxemburgs DVD-verhuurbedrijf, dat ermee stopte.
Maar daar moet je mee leven, je kan uiteraard wel suggesties doen, maar meer niet.

Ik kan daar niet veel meer over zeggen en ik blijf bij mijn 18-DVD-abonnement @ 2,22 per DVD
Er is géén enkel ander DVD-verhuurbedrijf bijgekomen, DVDPost is de enige, een prima en eenvoudig systeem, waar je geen geld verliest bij problemen en veel keuze in films en zeker in series, daar kan Prime niet aan tippen.
Het grootste nadeel bij DVDPost zijn hun triestige enveloppen, NetFilm had een beter systeem.

Laatst aangepast door ErikAlbert op Zo 29 Aug. 2010 - 13:38, in totaal 1 keer bewerkt
StefaanD

Bericht Gepost op: Zo 29 Aug. 2010 - 13:38 

Bedankt voor het antwoord ErikAlbert.

Heb zelf momenteel een lijst van +/- 1300 DVD's staan op mijn lijst bij dvdpost. Als 'k op mijn lijst klik op hun website duurt het een tijdje voor deze geladen is Very Happy

Staan een aantal in je lijstje die 'k niet kende. Ook wel een aantal anderen gevonden na wat Google zoekopdrachten maar velen daarvan zijn wederom van het toneel verdwenen.

Moest 'k in mijn zoektochten nog een interessante vinden dan laat 'k dat zeker weten.
Iets zoals ilovefilm zoals ze in Engeland hebben (67000 titels in de cataloog) zal hier wel niet te vinden zijn, dvdpost lijkt inderdaad gewoon de grootste te zijn in de Benelux.

Als 'k niet meteen iets anders vindt ga 'k gewoon voor een hoger abonnement bij dvdpost.
ErikAlbert

Bericht Gepost op: Zo 29 Aug. 2010 - 13:43 

StefaanD schreef:
Bedankt voor het antwoord ErikAlbert.

Heb zelf momenteel een lijst van +/- 1300 DVD's staan op mijn lijst bij dvdpost. Als 'k op mijn lijst klik op hun website duurt het een tijdje voor deze geladen is Very Happy

Staan een aantal in je lijstje die 'k niet kende. Ook wel een aantal anderen gevonden na wat Google zoekopdrachten maar velen daarvan zijn wederom van het toneel verdwenen.

Moest 'k in mijn zoektochten nog een interessante vinden dan laat 'k dat zeker weten.
Iets zoals ilovefilm zoals ze in Engeland hebben (67000 titels in de cataloog) zal hier wel niet te vinden zijn, dvdpost lijkt inderdaad gewoon de grootste te zijn in de Benelux.

Als 'k niet meteen iets anders vindt ga 'k gewoon voor een hoger abonnement bij dvdpost.

Als je iets degelijks vindt met NL ondertitels, dan mag je dat zeker tegen mij zeggen, want ik zit ook op een 2de bedrijf te wachten, maar dat zal niet gauw gebeuren en Belgie is en blijft een apenland op veel terreinen met hun stomme Auvibel-taks om maar iets te noemen.
« Vorig onderwerp - Volgend onderwerp »
Weergave berichten vanaf:     Sorteer berichten:  
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 Vertel een vriend of kennis over dit onderwerp
Forum index  Forum index
Prime - Canal+  Prime - Canal+
Eénjarig Prime-abonnement  Eénjarig Prime-abonnement
Klik hier voor de andere onderwerpen over Prime - Canal+
Pagina 3 van 3
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Ga naar: