InloggenGebruikersnaamWachtwoord
Log me automatisch in bij elk bezoek    
Registreer
Registreer
Zoeken
Zoeken
Log in om je privé berichten te bekijken
Log in om je privé berichten te bekijken
Forum index » Telenet Digital TV
Telenet Digital TV

Bestel voordelig online
 Bestel voordelig online 

Forum index  Forum index
Telenet Digital TV  Telenet Digital TV
Digicorder mist interactiviteit  Digicorder mist interactiviteit
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Ga naar pagina Vorige  1, 2 Vertel een vriend of kennis over dit onderwerp
Digicorder mist interactiviteit
Auteur Bericht
Jurgen3009

Bericht Gepost op: Zo 18 Apr. 2010 - 14:12 
   Onderwerp: Re: Digicorder mist interactiviteit
Vertel een vriend of kennis over dit onderwerp Reageer met quote

Ik denk dat het probleem bij uw beeldscherminstelling ligt. Ge hebt op 1080i gezet en uw tv is met een scartkabel aangesloten, dat is waarschijnlijk het probleem. Via scart werkt die HD instelling niet en daardoor kan je waarschijnlijk de menus niet meer zien. Beeldscherm moet waarschijnlijk op laagste instelling staan voor scart. TV en digicorder verbinden met HDMI en ge zou terug aan uw menus kunnen.

Heb het hier juist eens getest en inderdaad als uw beeldscherm op 1080i staat dan ziet ge de menus niet van uw digicorder, heb dan weer mijn HDMI kabel aangesloten en hup, daar waren mijn menus weer. Dus enige oplossing is een HDMI kabel kopen en tv en HD Didicorder verbinden.
Naar boven Naar onderkant van pagina
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Gast

Bericht Gepost op: Zo 18 Apr. 2010 - 17:37 

Jep, dat is inderdaad de oplossing tot mijn probleem. Very Happy

Zalig, hartelijk bedankt voor de hulp!

Enkel het volume regelen via de digibox gaat nu niet meer, maar dat is normaal heb ik gelezen. Ik heb de zapper ingesteld als tv zapper dus zo'n groot probleem is dat niet.
ErikAlbert

Bericht Gepost op: Zo 18 Apr. 2010 - 22:47 

Haha, ik zie dat het probleem is opgelost. Goed gezien van de Jurgen.
Ik had mijn HDMI-kabel van in het begin, daarom ben ik nooit geconfronteerd geweest met dat probleem. Dus ik weet nu iets meer.

Nu kan je GELIJKTIJDIG opnemen van 2 kanalen, als je niet thuis bent of wanneer je slaapt of wanneer je geen tijd hebt om TV te zien. Eén van de sensationeelste verbeteringen naast de beeldkwaliteit. Op die manier kan je van méér tv-programma's genieten dan vroeger het geval was.
Gast

Bericht Gepost op: Di 20 Apr. 2010 - 11:24 

2 programma's tegelijkertijd opnemen kon al denk ik. Vooral de beeldkwaliteit is echt schitterend, vooral op de HD-kanalen.

Nogmaals merci!
ErikAlbert

Bericht Gepost op: Di 20 Apr. 2010 - 15:57 

Gast schreef:
2 programma's tegelijkertijd opnemen kon al denk ik

Heb ik nooit gekund met mijn Sony HDD/DVD-recorder van twee jaar oud.
Ik kreeg altijd een waarschuwing van "overlapping" als ik zoiets programmeerde.
Met sommige sateliet-ontvangers kan je nog meer dan 2 tv-kanalen gelijktijdig opnemen.
Mathias
Gast

Bericht Gepost op: Di 10 Jul. 2012 - 18:17 

Gast schreef:
Hoi iedereen,

Korte situatieschets:
Sinds een klein jaar hebben we een digicorder en dus ook telenet. Via scart aangesloten op een oude tv. Deze opstelling gaf nooit een probleem en werkte naadloos.
Gisteren een nieuwe Philips full HD gekocht en ook weer voorlopig via scart aangesloten op de digicorder (wegens nog niet in het bezit van een hdmi kabel). Digicorder en tv deden het perfect.
Sinds vanmiddag echter weigert de digibox (interactieve) dienst. Gewoon tv kijken is nog mogelijk, maar alle interactieve toepassingen (tv-theek, tv-gids, home,...) werken niet meer. Na een druk op één van deze knoppen gebeurt er gewoon niets. Ook na het veranderen van kanaal verschijnt de balk met het programma erop niet meer.

Wat heb ik ondertussen ondernomen (ongeveer alles vermoed ik, maar wil via dit forum nog eens een poging doen):
- alle kabels gecheckt. Er komt signaal via de digibox binnen dus kabels lijken mij in orde.
- reset.
- factory reset en alles opnieuw ingesteld.
- telenet klantendienst: weer reset + interactieve administratie was niet open op zaterdag, daar moet ik maandag nog eens voor terugbellen.

Iemand nog een andere oplossing of dezelfde ervaring?

Alvast hartelijk bedankt!
Smile
MathiasHuybrechts
Gast

Bericht Gepost op: Di 10 Jul. 2012 - 18:19 

Mathias schreef:
Gast schreef:
Hoi iedereen,

Korte situatieschets:
Sinds een klein jaar hebben we een digicorder en dus ook telenet. Via scart aangesloten op een oude tv. Deze opstelling gaf nooit een probleem en werkte naadloos.
Gisteren een nieuwe Philips full HD gekocht en ook weer voorlopig via scart aangesloten op de digicorder (wegens nog niet in het bezit van een hdmi kabel). Digicorder en tv deden het perfect.
Sinds vanmiddag echter weigert de digibox (interactieve) dienst. Gewoon tv kijken is nog mogelijk, maar alle interactieve toepassingen (tv-theek, tv-gids, home,...) werken niet meer. Na een druk op één van deze knoppen gebeurt er gewoon niets. Ook na het veranderen van kanaal verschijnt de balk met het programma erop niet meer.

Wat heb ik ondertussen ondernomen (ongeveer alles vermoed ik, maar wil via dit forum nog eens een poging doen):
- alle kabels gecheckt. Er komt signaal via de digibox binnen dus kabels lijken mij in orde.
- reset.
- factory reset en alles opnieuw ingesteld.
- telenet klantendienst: weer reset + interactieve administratie was niet open op zaterdag, daar moet ik maandag nog eens voor terugbellen.

Iemand nog een andere oplossing of dezelfde ervaring?

Alvast hartelijk bedankt!
Smile

Ik heb net hetzelfde probleem. Echt identiek. Het werkte 2 dagen en dan niets interactie meer. heb jij het probleem al gevonden ?

vriendelijke groeten
Pathfinder

Bericht Gepost op: Za 14 Jul. 2012 - 16:03 
   Onderwerp: geen me

Hallo.

Een aantal dingen zijn mogelijk.

1. Je hebt NOOIT een HDMI kabel in de decoder geplaatst ( ook niet als test? ). Zo ja, staat decoder op hdmi te spelen, en kijk je via scart. oplossing: OK en linkerpijltje ( of OK en rechterpijltje ).

=> Weinig waarschijnlijk volgens je post.

2. Scart kabel zit juist? Als je digibox luider of stiller zet: Zie je de volumebalk op scherm? Zo neen: TV SCART gebruiken.

Even proberen?

Greetz.

Pathfinder.
« Vorig onderwerp - Volgend onderwerp »
Weergave berichten vanaf:     Sorteer berichten:  
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Ga naar pagina Vorige  1, 2 Vertel een vriend of kennis over dit onderwerp
Forum index  Forum index
Telenet Digital TV  Telenet Digital TV
Digicorder mist interactiviteit  Digicorder mist interactiviteit
Klik hier voor de andere onderwerpen over Telenet Digital TV
Pagina 2 van 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Ga naar: