InloggenGebruikersnaamWachtwoord
Log me automatisch in bij elk bezoek    
Registreer
Registreer
Zoeken
Zoeken
Log in om je privé berichten te bekijken
Log in om je privé berichten te bekijken
Forum index » Telenet Digital TV
Telenet Digital TV

Bestel voordelig online
 Bestel voordelig online 

Forum index  Forum index
Telenet Digital TV  Telenet Digital TV
2de tv ook digitaal bekijken  2de tv ook digitaal bekijken
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Vertel een vriend of kennis over dit onderwerp
2de tv ook digitaal bekijken
Auteur Bericht
scelle
Gast

Bericht Gepost op: Wo 03 Aug. 2011 - 19:47 
   Onderwerp: 2de tv ook digitaal bekijken
Vertel een vriend of kennis over dit onderwerp Reageer met quote

Ik ben sedert verleden week overgestapt van Belgacom naar Telenet.

Nu kan ik in de woonkamer diditaal kijken en in de slaapkamer via de kabel. Wat heb ik nodig om ook in de slaapkamer digitaal te kijken? Ik veronderstel zeker een extra digicorder maar hoe zit het juist met de bekabeling? Kan dit ook draadloos gebeuren en wat is de kostprijs hiervan?

Alvast bedankt
Naar boven Naar onderkant van pagina
warregubbi

Bericht Gepost op: Ma 15 Aug. 2011 - 19:57 
   Onderwerp: Re: 2de tv ook digitaal bekijken

Het hangt er vanaf of je interactief wil zijn op die andere box, waarschijnlijk wel dus dan kan je een Powerline-adapter aanschaffen om het internet signaal over het elektriciteits netwerk te laten gaan tot aan de tweede box
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
master-magic

Bericht Gepost op: Zo 21 Aug. 2011 - 14:51 

als je bv extra paketten dan basis hebt op de box beneden en als je die boven ook wilt kijken (sporting bv) dan moet je uw box boven interactief zijn,
door utp kabel of via powerline.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Sigi
Gast

Bericht Gepost op: Vr 09 Sep. 2011 - 15:00 
   Onderwerp: 2e tv in slaapkamer

Over enkele weken komen ze telenet plaatsen (ben overgestapt van Belgacom naar Telenet). Ik heb tv-aansluiting in de woonkamer(evenals draadloos telenet-internet). Nu zou ik ook een tv in de slaapkamer willen plaatsen. Bij telenet hebben ze gezegd dat ik enkel een digicorder moet aankopen 50eu en een doos van 95eu, waarin 1 wit bakje om in de slaapkamer in het stopcontact te steken en hetzelfde in de woonkamer naast de modem.
Nu zegt de tv-verkoper waar ik mijn 2e tv wil kopen, dat dit niet mogelijk is...dat ik een kabel moet laten leggen vanuit mijn woonkamer naar mijn slaapkamer ;(...is dat zo? En waarom zeggen ze mij bij op het telenet-verkooppunt dan dat enkel die 2 witte kastjes voldoende zijn? Confused
Die tv-verkoper zei me dat dit wel mogelijk is met Belgacom, maar niet bij Telenet....
Gast

Bericht Gepost op: Di 27 Sep. 2011 - 11:21 

Telenet-verkopers zijn meestal niet technisch opgeleidt om u met dit soort vragen verder te helpen. Cijfers is wat voor hun telt, dus ze vertellen gewoon wat je wilt horen.

Die adaptors wat ze jouw hebben aangeboden zodat je draadloos kunt werken noemen POWERLINES. Dit dient om een internetsignaal via uw elektriciteitsnet te sturen. Dit stuurt voor Telenet GEEN televisiesignaal draadloos.

Belgacom werkt via een internet verbinding, dus in principe is het mogelijk om dit draadloos te laten werken via POWERLINES.

Telenet echter stuurt het televisiesignaal nog altijd via een coax-kabel. Dus een coax-kabel ben je wel verplicht te hebben in de ruimte waar digitale televisie moet komen.
« Vorig onderwerp - Volgend onderwerp »
Weergave berichten vanaf:     Sorteer berichten:  
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Vertel een vriend of kennis over dit onderwerp
Forum index  Forum index
Telenet Digital TV  Telenet Digital TV
2de tv ook digitaal bekijken  2de tv ook digitaal bekijken
Klik hier voor de andere onderwerpen over Telenet Digital TV
Pagina 1 van 1
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Ga naar: