InloggenGebruikersnaamWachtwoord
Log me automatisch in bij elk bezoek    
Registreer
Registreer
Zoeken
Zoeken
Log in om je privé berichten te bekijken
Log in om je privé berichten te bekijken
Forum index » Digicorder Telenet
Digicorder Telenet

Forum index  Forum index
Digicorder Telenet  Digicorder Telenet
Geluidsstoringen op TV met digitaal kijken  Geluidsstoringen op TV met digitaal kijken
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Vertel een vriend of kennis over dit onderwerp
Geluidsstoringen op TV met digitaal kijken
Auteur Bericht
Eve84
Gast

Bericht Gepost op: Di 17 Jan. 2012 - 12:58 
   Onderwerp: Geluidsstoringen op TV met digitaal kijken
Vertel een vriend of kennis over dit onderwerp Reageer met quote

Hoi allemaal,

Ik heb sinds 2 maanden een LED tv (philips 5000 serie) gekocht met HDMI kabel en ben nieuwe klant geworden van Telenet (liet digicorder HD installeren door installateur, gratis via een Shake). Mijn digicorder is aangesloten op de tv via een HDMI kabel (hdmi uitgang 1) en heb een maand geleden ook nog eens een DVD toestel aangesloten op mijn tv via HDMI kabel (hdmi uitgang 2).
Telkens ik digitaal tv kijk, onderbreekt het geluid om de zoveel minuten gedurende 1 seconde op alle zenders. Heb al 3 keer met de telenet klantendienst gebeld en heb zelfs mijn digicorder al gaan omruilen in een telenet center, maar nog steeds hetzelfde probleem.
Als ik analoog tv kijk of dvd kijk via het dvd toestel heb ik totaal geen problemen met het geluid. Heb ook mijn tv toestel en hdmi kabel uitgetest op de digicorder (oudere versie) bij mijn vader thuis en dan heb ik ook geen geluidsproblemen zelfs niet als ik digitaal tv kijk. Het ligt dus niet aan de hdmi kabel of mijn tv toestel. De instellingen van de digicorder staan op beeldscherm 1080i (omdat in de handleiding van mijn tv toestel staat dat hij dit aankan), DD uit (want heb geen home cinema system). Aan wat kan dit liggen denken jullie?

Ik zou dit probleem heel graag opgelost zien, want het is enorm storend. Ook als ik digitaal films opneem, blijft het geluid gestoord.

grts,

Eveline
Naar boven Naar onderkant van pagina
Gast

Bericht Gepost op: Do 01 Mrt. 2012 - 19:56 
   Onderwerp: Re: Geluidsstoringen op TV met digitaal kijken
Vertel een vriend of kennis over dit onderwerp Reageer met quote

Heb zelfde probleem gehad met een digitale Philips TV van die reeks.
De leverancier van de TV heeft nieuwe software geladen in de TV en het probleem was verholpen.
Groeten Richard
Naar boven Naar onderkant van pagina
« Vorig onderwerp - Volgend onderwerp »
Weergave berichten vanaf:     Sorteer berichten:  
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Vertel een vriend of kennis over dit onderwerp
Forum index  Forum index
Digicorder Telenet  Digicorder Telenet
Geluidsstoringen op TV met digitaal kijken  Geluidsstoringen op TV met digitaal kijken
Klik hier voor de andere onderwerpen over Digicorder Telenet
Pagina 1 van 1
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Ga naar: