| Auteur |
Bericht |
Andyt Gast
|
Gepost op: Do 10 Apr. 2008 - 12:29 Onderwerp: Geen signaal bij Vitaya |
|
|
Sinds een paar dagen kan ik Vitaya niet meer ontvangen. Er komt een melding op dat er geen signaal is??
Iemand nog problemen mee? |
|
 |
|
INDI
|
Gepost op: Do 10 Apr. 2008 - 16:40 Onderwerp: Re: Geen signaal bij Vitaya |
|
|
| Vitaya zit op frequentie die zeer gevoelig is voor storingen. Samen met TCM, EXQI, Cartoon Network, RaiUno, TVE, TVP, TCM.... Dit ligt waarschijnlijk aan de antennekabel of de binnenhuisbekabeling. Controleer deze kabels. Sluit de indi zo rechtstreeks mogelijk aan op de kabeldistributie. Gebruik bij voorkeur de meegeleverde antennekabel. |
|
 |
|
Gast
|
Gepost op: Vr 11 Apr. 2008 - 8:52 Onderwerp: Re: Geen signaal bij Vitaya |
|
|
| iNDI is rechtstreeks aangesloten en met de meegeleverde kabel. Heb alles nagekeken en nog steeds niets..... Het heeft de eerste dagen trouwens wel zonder problemen gegaan.... heel raar. |
|
 |
|
natte
|
Gepost op: Vr 11 Apr. 2008 - 19:20 Onderwerp: Re: Geen signaal bij Vitaya |
|
|
bel naar je dispatscher en vraag de supervisor _________________ forumlink:http://www.eurosatshop.be/base/ |
|
 |
|
Gast
|
Gepost op: Zo 13 Apr. 2008 - 16:37 Onderwerp: Re: Geen signaal bij Vitaya |
|
|
| Andyt schreef: |
Sinds een paar dagen kan ik Vitaya niet meer ontvangen. Er komt een melding op dat er geen signaal is??
Iemand nog problemen mee? |
Sedert gisteren kan ik meerdere zenders niet meer ontvangen, enkel TV1 en VTM werken nog. Ook ik krijg melding dat er geen signaal is....
Weet iemand een oplossing? |
|
 |
|
vanneke Gast
|
Gepost op: Wo 07 Mei. 2008 - 20:51 Onderwerp: Re: Geen signaal bij Vitaya |
|
|
Hallo,
hier het zelfde probleem. weinig of geen vitaya sinds enkele weken. Ik kwam eens zoeken of er nog mensen klachten hadden.
Weet er iemand raad?
bedankt |
|
 |
|
Gast
|
Gepost op: Di 17 Jun. 2008 - 13:44 Onderwerp: Re: Geen signaal bij Vitaya |
|
|
| Versterker plaatsen, had hetzelfde probleem en ontvang nu alle zenders weer zonder problemen. |
|
 |
|
danclo
|
Gepost op: Di 17 Jun. 2008 - 19:55 Onderwerp: Re: Geen signaal bij Vitaya |
|
|
Ja, heb een paar weken geleden ook een versterker geplaats, wat een verbetering, en niet alleen voor de storingsgevoelige zenders maar zelfs de sterke zenders zoals bv. VTM zijn nog scherper.
Als ik nu naar de receiverstatus het signaalniveau kijk heb ik twee volledig gekleurde balken, daarvoor had ik bij signaalsterkte nooit een gekleurd vakje en bij signaalkwaliteit slechts tot aan het eerste groene vakje. |
|
 |
|
master-magic
|
Gepost op: Di 17 Jun. 2008 - 20:21 Onderwerp: Re: Geen signaal bij Vitaya |
|
|
wel opletten dat je de ruis enzo ook niet versterkt,
zou in sommige gevallen slechter beeld geven.
maar als het werkt is het goed.
versterkers hebben hun voor en nadelen soms.
je moet weten wat je doet en dat het zeker zou helpen,alvast veel plezier verder ermee. _________________ greets master-magic.
volledig digitaal telenet IDTV (ADB 2000) & (DB8000S,C)(TVV,Euro1080,telesat)
http://www.master-magic.be
http://www.tv-digitaal.info |
|
 |
|
| « Vorig onderwerp - Volgend onderwerp » |
|